Reviews for Welcome to Forks
dear.cherie chapter 1 . 2/18/2010
LOL! This is hilarious! Keep writing.
Rissque chapter 1 . 12/12/2009
You're a bloody genius :).

twilightluvr001 chapter 1 . 10/7/2009
elleinadanielle chapter 1 . 8/14/2009

VeeePham chapter 1 . 7/26/2009
“You’re just so…so perfect. You never see how all the boys look at you.”

“You’re the only girl- wait. What?”

hahahahahaha! you are amazing. love your random comedies!

definitely hilarious and worth reading ]
WhiteLotus95 chapter 1 . 7/26/2009
So funny!
Jeaniverre chapter 1 . 7/18/2009
Ahh, the wise Sarah Noble. Love her stuff. And this: you are an amazing writer! I am in awe of how you can write so maturely about the most immature subject matter! Definitely keep updating.
Obversa chapter 1 . 7/17/2009
One-hundredth-review! Yay!

Oh dear...this made me laugh so hard.

It's amazing how no-one ever thinks about the other half of the gender attraction to Edward...

An excellent, hilarious piece of fiction. Well done!
RitaRitaMargarita chapter 1 . 6/10/2009
You're too funny. I wish you would write more spoofs; Lord knows Breaking Dawn gave you plenty of material ;)
dragonlady123 chapter 1 . 6/5/2009
hehehe of course they do. I'd go gay for Edward... okay but I don't have to since I'm a girl.

But since we're on the subject, I'd probably go gay for Bella too.

okay this is awkward.

deadgoddess chapter 1 . 5/14/2009
*sigh* Edward's sweater! don't touch! but the ending was kinda... abrupt?
Fantastical Fwooper chapter 1 . 4/26/2009
haHA very funny! D i LOLed.
The Blue Classic chapter 1 . 4/24/2009
haha hahaha hahahahaha! hahahahah. ha.

ok, i think i'm havin a spaz attack. but i loved it!
RavenclawRebel chapter 1 . 4/23/2009
LOL! Love it!
bballgirl373 chapter 1 . 4/19/2009
lol. wait, r u making fun of twilight cause u hate it or cause u love it?
122 | « Prev Page 1 2 3 4 5 .. Last Next »