Reviews for Sinking Terror
MyLookOfDenial chapter 10 . 5/2/2008
I'm crying.

I need to read the sequel now!

D

X

X
FishFriend chapter 4 . 4/14/2007
Good, more romance, though
Kissa1 chapter 10 . 4/2/2007
I'm glad you are already aware of this, cus if I may say so, the ending was disappointing. I hope, once you've got the sequel posted and the excitement about that one sustained a bit, you will go back and edit this, cus it was very rushed. It kinda jumped from one place to the next without warning. So compared to the other chapters you've written, this one falls through a bit. But I know you're able to write much better, so I'll still read the sequel once it's posted!
javoraf chapter 10 . 4/2/2007
kewl.
sailorceb chapter 10 . 4/2/2007
can't wait for sequel
Katchelle87 chapter 10 . 4/1/2007
This is really good!
reader chapter 10 . 4/1/2007
OMFG! I LOVED IT! You are a REALLY great writer.
Vampiress19 chapter 10 . 4/1/2007
plz hurry with the sequel. this is killing me.
unicorn1293 chapter 10 . 4/1/2007
OMG I LOVED IT! THERE BETTER BE A SEQUEL OUT FASST! lol hahah!
Mormon Loves Twilight chapter 10 . 4/1/2007
oh wow oh wow.

This is way better than the movie Titanic...oh wait, cause it has Bella and Edward in it instead of Mr. Di Caprio and Ms. Hudson...lol.

you rock, hurry with the sequel.

hugs and kisses, Mormon Loves Twilight...
Love me some Edward chapter 10 . 4/1/2007
yay loved it cant wait for the sequel
when night calls chapter 10 . 4/1/2007
thatwas really good! i can't wait for the sequal!
Alexandra Stone chapter 10 . 3/31/2007
interesting ending to the FF, oh well can't wait till the sequel.
silverchakrawolf chapter 10 . 3/31/2007
yeah sequel !
greeneyedelf001 chapter 10 . 3/31/2007
this was great! you had SO better post the sequal soon! LIKE RIGHT NOW!
133 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »