Reviews for Stuck Between the Choices
Lora laymn chapter 2 . 2/26/2011
Cool it's a great story. I think k/c is better
Brie-kun chapter 2 . 9/6/2010
omg! i wanna know what happens! and PLLLEEASSEE make it a kyo/chiharu pairing(:
Yesterday's Secrets chapter 2 . 7/3/2010
please update this..

I really like it.. :)
fan chapter 2 . 10/24/2009
voting for kyo/yura

please update
BlackRabbit23 chapter 2 . 8/29/2009
It was an awesome story keep up the good work
xiLynnx chapter 2 . 12/16/2008
KYO AND CHIHARU ALL THE WAY!

though some kyo/yura moments.

would be nice. :)

make it..hmm..

dramatic. LOLz.

]
White Letter chapter 2 . 4/27/2008
I say Kyo/Yura!
jess.sree chapter 1 . 11/22/2007
I like how you made Chiharu gental and straight and openminded like this. I like the Chiharu-Kyo pair... but I kind of want a romantic scene between Yura and Kyo, too...

Loved it! Keep writing...
Liber Fatum chapter 1 . 10/31/2007
Kyo/Yura plz...There isn't a single one in entire site. I'm getting sick of kyo/chiharu
sourcreamster chapter 2 . 8/30/2007
yura and kyo! pretty please!
AkatsukiAddict chapter 2 . 5/23/2007
I'm pretty sure it's spelled 'scrimmage'.

Err, this is a pretty well-written story but Chiharu's really out of character... he's not usually that lovey-dovey, you know? It's always hard for him to express his feelings so he wouldn't be like kissing her all the time or apologizing for not being a good boyfriend.

I don't know- just to ME, it just seems like he's out of character. But it's a good story. Just don't make him as sappy. Keep going! :)
anishaJameen chapter 1 . 4/4/2007
kyo/chiharu

yura annoys me at times

chiharu is cooler

awesome fanfic so far
me chapter 1 . 1/14/2007
PLEASE MAKE THE PAIRING KYO AND CHIHARU!
alchemistgrl09 chapter 1 . 1/9/2007
THis is too damn good! U r an a-frealing-mazing writer! Keep it up! looking forward to the next chapter!

ttyl,

Dani
BlueNovaBunny chapter 1 . 1/8/2007
Oh, I luv it. Please continue. I'm voting for Kyo/Yura, too!
16 | Page 1 2 Next »