Reviews for SparkNotes
RoseByNight chapter 1 . 1/19/2010
Please please please PLEASE do a sequel!
SHOTA-chan chapter 1 . 6/24/2008
THAT was an incredibly well-written piece of flashfiction. Given, there were some grammar mistakes; but those can be overlooked. Good job.

~Bradly~
forgetMEalways chapter 1 . 6/2/2008
very true...there's always sparknotes!
Blood Red Kiss of Death chapter 1 . 4/25/2008
hehe..that was hot!

-"Don't worry about." Reid said, unbuckling Tyler's belt. "There is always SparkNotes."-

*SQUEAL*

Awesome!
deletedeletepleaz chapter 1 . 3/27/2008
Hahaha, SparkNotes. AWesome.
VFPC chapter 1 . 10/21/2007
M. thats yummy.
Evil lady X chapter 1 . 3/23/2007
that was so cool
LateOrliBloomer chapter 1 . 2/4/2007
Yum and YAY for predatory!Reid who knows how to make a move!
Trapped in Icy Flame chapter 1 . 1/29/2007
mindelamimi?

It is cute. Tyler and Reid and cuteness!
esmellabrooke chapter 1 . 1/29/2007
You gotta love SparkNotes. :]

Hahaha! Great story.
Lieutenant Tazer chapter 1 . 1/24/2007
I LOVE SPARKNOTESS!

So cute! Make another!

-Kira
sky's girl forever chapter 1 . 1/10/2007
That was so cute!
Gabwr chapter 1 . 1/7/2007
That was very cute.
BoredorBoard chapter 1 . 1/7/2007
That was cute... YAY FOR FLUFF!
missrobyn81 chapter 1 . 1/7/2007
OMG This was awesome. I seriously love the pairing of Reid/Tyler. This was just... I'm in awe and laughing. But they are GOD things. Please write lots more one shots, or make them into short stories. More more more. Please? MORE MORE MORE. That's how I like it, that's how I like it. MORE MORE MORE.

Get the point? lol Great job. I LOVE IT!
16 | Page 1 2 Next »