Reviews for Lemons & Wraith & John Oh My!
Lady Lemons chapter 3 . 2/25/2007
Ops, sorry i must have missed it when you posted the conclusion.

Aw! It was so cute. I really really like the John and Rodney bonding moments on the balcony. It was so awesome. Chocolate so makes everything better. Hee hee! Yep, overall i really really like the fic. I was funny and sad and cute and emotional. It had just about everything in it that a good fic needs so kudos to you and you should so totally have a chocolate party of your own out on some random balcony. Fabulous work!
memyselfandi89 chapter 3 . 2/9/2007
Hmm you're right, you are a soppy romantic friendshipper person. I've gotta admit this isn't my usual cup of tea. I usually read good ol' whump 'em fics but this was good. Different but good. I'm glad you didn't take offence at what I said 'cause I didn't mean for you too (my sister just has me a bit jumpy right now so I'm bein' pretty careful with what I say). Besides I gave you a great excuse to watch that ep again. That balcony sounds like a great spot for a sleep over. John shoulda brought popcorn though. M, nothing like a batch of home made popcorn and an IBC rootbeer to wash it down. Crap now I want some. Oh and that chocolate, was that hot chocolate or just chocolate? I know chocolate is a drink but I've got no clue ~what~ kind of drink it is. It's a good thing none of Rodney's scientists saw him right about then. Rodney being nice? That'd probably scare 'em a whole lot more then the usual cranky Rodney. Here is one other little thing though, you might want to try using more contractions in the dialogue. It just makes it sound a bit more... well natural instead of all the 'am's and such. Again you don't have to just me talking here. Nice story again. Have a good ol' time!
serenitysowl chapter 3 . 2/9/2007
Aw - too cute!
Reefgirl chapter 3 . 2/9/2007
Aw that was so sweet
memyselfandi89 chapter 2 . 2/8/2007
Well at least Rodney got ~some~ of his issues dealt with. Looks like he's still got quite a few more to go though. One thing though, it seems to me like you've got John and Rodney being best friends a bit to quick. I mean the Iratus bug was pretty early on in their acquantince (I can't spell). Just my opinion though you don't have to pay me any mind if ya don't wanna.
serenitysowl chapter 2 . 2/8/2007
I'm so happy you updated! Really liking this and hope to see more soon!
memyselfandi89 chapter 1 . 1/30/2007
WHOA! Freaky dreams. Poor Rodney, hope Sheppard is still awake.
Whirlwind421 chapter 1 . 1/30/2007
Poor Rodney! Scary John!
Lady Lemons chapter 1 . 1/29/2007
first of all to clarify *she* as in *I* really really like it. (Bounces up and down!) Yay, would still love to hear the rest of it. Now, Rodney's had the nightmare i wanna know what he's going to do about it. Will he change his ways? Hopefully not too much cause he rox my sox. Big choco chip e-cookie coming your way!
McRaider chapter 1 . 1/29/2007
Okay, so the idea is good, like the entire thought makes for a great plot, it seems mildly out of character but even at that it's not a bad story. It just seems a little off, I can't quite put my finger on it. However, I plan to continue reading it thank you for sharing!

Steph
Reefgirl chapter 1 . 1/29/2007
o, can't wait for the next one
NoLongerActiveUser chapter 1 . 1/29/2007
Me thinks Rodney's got some issues to work out with Shep ;)