Reviews for Dance Like No One's Watching
CatLover444 chapter 1 . 4/15/2014
Very Sweet yet funny!112222222222222
CloudMinded013 chapter 1 . 10/1/2013
Really good! :) Who are the singers of "Lose Control" and "DOn't funk with my heart"?
Fang chapter 1 . 3/17/2013
Ok i seriously did lose total control there!
banina chapter 1 . 1/22/2008
HAHA omg that was hilarious that just like totally made my day. great story!
buuthepowerfull chapter 1 . 11/14/2007
ok to much info not somthing i would read agean
Alysia Of The Pen chapter 1 . 8/30/2007
*snorts* I can see this happening in my head, and I wish I could draw it, but I can't draw crap. Faved
AirGirl Phantom chapter 1 . 7/22/2007
Lol! Awesome job! Funny and fluffy at the same time. I loved it!
Someone So Disgusticified chapter 1 . 3/21/2007
Ha Ha, yes. Very funny. You should have considered making more chapters. Each Saturday. . .
howaboutnah chapter 1 . 3/18/2007
hahahahha omfg funni, wud b funnier if u described the dancing! but still funni :P
KataangSoKai11 chapter 1 . 3/16/2007
good so far did u get that music from NOW 20? cuz "dont phunk with my heart" comes rite after "lose control" anyways update soon! :)
GangstaSummoner chapter 1 . 2/26/2007
No! Don't let it be complete! You gotta put another chapter to this or a new story!
chocolatecoveredbananacheese chapter 1 . 2/25/2007
come'on maKE NEXT CHAP.
smc1214 chapter 1 . 2/24/2007
I can't wait for next Saturday either if it will be them two! Very funny! This was actually the first "M" rated fic I have read every word of! Usually I'll just skip..well..scenes. Good job!
xHollywoodBound chapter 1 . 2/16/2007
lol

you need to continue this
Koremocha chapter 1 . 2/9/2007
ha! awesome!
17 | Page 1 2 Next »