Reviews for All Your Fault
RaF13 chapter 1 . 7/7/2013
OMFG I LITERALLY SPIT OUT MY WATER LAUGHING, I was NOT prepared for that just what the actual he Zim you do not get to interview people for that- I'm rolling. My goodness.
Athena Keating-Thomas chapter 14 . 8/25/2012
Wow. That was a wild ride, and quite well written. I'd love to see where it goes from here where the smeet is concerned, but you left it off at an acceptable place if you won't be continuing it.

In the meantime, I have to go and see what else you've written. :)
TwoCute chapter 3 . 5/2/2011
Zim is soooo damn cute in this chapter! I liked when he said "not fair!" Sooo cute, it made me melt~! :3
TwoCute chapter 2 . 5/2/2011
All the kissing! So yummy in my tummy1 I love how they went out in the hall to make out, given premission from . :P
TwoCute chapter 1 . 5/2/2011
Zim would SOO do that to Dib! So cute! Love it~!
Captor of the Crazies chapter 14 . 3/27/2011
OH. M-MY. GOD! This is ... Wow um I'm just speechless with amazent at how a fan fiction could possibly be THIS awsome and wow just wow I am stunned with the amount of enjoyment you have provided me with by writing this zadr and this fan fic has just been added to my favorites where all your other IZ fics are and I thank you

for creating every single one ! Sia-chan!
FrostBitten13 chapter 14 . 11/25/2010
I absolutely adore this story so far. It's not laced thickly with angst like most ZADR Mpregs are, and it's deliciously well written. It's really a shame that it hasn't been updated in over a year. I implore you; please continue this lovely story.
Shadow Systems chapter 14 . 8/24/2010
Wow. I love this story and I so happy you updated finally! I spent a year looking for it again because I love the line in chapter 7(?) about the "There had better be sprinkles or I'm committing suicide right now."

Thank you for writing it and please continue.
Turquoise.ebonyfox chapter 14 . 11/19/2009
Yay, they did it! Though in a way I think that I already knew that they would because Zim wouldn't shut up about Dib in the last chapter. If he didn't really care he would just stop thinking about it but he didn't let it go because as much as he didn't want to admit it, he still held on even if it were his subconscious. So in a weird way, the invincible invader was defeated not by the memories but by the subconscious of himself-an enemy in which he cannot lash out at through spider legs or punches. XD

Sincerely,
Cat Streaked By Rain chapter 14 . 8/10/2009
Yay~ They are still loving each others!
Kira Kei Jinx chapter 14 . 8/9/2009
SQUE! They're back together! People must not have gotten this update, 'cause I dunno how they couldn't review if they had! It is wonderful! I love how they listed off everything they knew about each other and how Zim touched his face and how they kissed! I'm so thrilled they're back together! I wanna know what's gonna happen next!

Oh, I loved the part with Zim alone. That was so sad and depressing, but beautifully written. And, ya know, I love the Tallest. .

Where the hell is Gir? Still in Mexico? Heh.

I can NOT wait for the next chapter!
Kira Kei Jinx chapter 13 . 8/9/2009
And it started out so wonderfully. . . .NO! Zim can't leave! He can't destroy Earth and give up the smeet! NO! I won't stand for it! Gr. . . .

On a more positive note, I loved the beginning. My favorite part was when Dib placed the paper hat on Zim's belly. That was so freakin' cute I thought I would die! And I love how he found out they're having a baby girl. Heh. And that Zim was just pigging out and whatnot. AND THE SEX! That was awesome! Pregnancy sex! YAY!

But, NO!

Must read next chapter! Must know what happens!
Kira Kei Jinx chapter 12 . 8/9/2009
Hee. I love this chapter. I'm so happy Zim wants them to be together, a family, even if he's going to blow up Earth to do it. . . .And I love that you threw Squee in there and had Dib gone for so long. And YAY! He proposed! It doesn't matter because they're already technically married, but still! Yay! By the way, I love that they're already married by Irk standards. That's just funny.
destroythisaccount chapter 13 . 5/11/2009
MORRE~!

Pwease?
CyphonFiction chapter 1 . 3/30/2009
AHAHAHAHA! XD OH I have to hand it too you XD I honestly Wasn't expecting that to be the job XD

you hid it perfectly but once ya know it's so obvious XD it's BRILLIANT!
59 | Page 1 2 3 .. Last Next »