Reviews for The Ultimate Question
rain-sunsets chapter 7 . 4/2/2008
This was so cute,I love it
I do have a name chapter 7 . 10/16/2007
“Is it just me or are killers getting really stupid?”

this story was so funny XD nice work
DongBangShinKi chapter 7 . 8/6/2007
LMFAO! Great Great Great!

D Props to you.
Emma Burton chapter 7 . 2/28/2007
that story was fantastic. never would have guessed greg's favourite movie (or the reason why). enjoyed reading this story and hope to read more of your stories soon.
xbluxmoonx chapter 7 . 2/24/2007
poor greg! lol. odd reason to like that movie, but little mermaid is a cute movie. well, it was a great story! i liked it! _ very cute ending too.
Isabel Juno chapter 7 . 2/23/2007
*dies laughing!* THAT WAS AWESOME... if not a bit disturbing... but still awesome!
Mander08 chapter 7 . 2/23/2007
::falls out of chair laughing:: HOW COULD I FORGET THAT MOVIE! Oh that was great! bd
shaneo6930 chapter 7 . 2/23/2007
Awesome and funny final chapter.
LatinAnimePrincess chapter 7 . 2/23/2007
HAHAHAHAHAHA... I could keep on writting that, but i'm still laughing! i really cant stop laughing. ok... so i like The Little Mermaid.. but not like Greg... HAHAHA! poor Greg. That was a great fic! I loved it!
LemonLime.x chapter 7 . 2/23/2007
Oh my fucking dayz! I was right!His fave movie in The Little Mermaid! But the reason was a bit ehm..LOL ;D
kitsune chapter 6 . 2/21/2007
T_T cliffie! how evil!

I can't wait for the next installment
Mander08 chapter 6 . 2/20/2007
::curses::

Sage: im guessing he's never watched a disney movie... and that he was gonna go hom eand watch them.

Im thinking... Lion King.

You know aside from the gay joke... that probably wasnt really necessary... your story wasnt bad bd.
heartsdesire456 chapter 6 . 2/20/2007
no! YOUR SOO MEAN!

PLEASE update... please? ... pwezzee?

.. I'll cry!
xbluxmoonx chapter 6 . 2/20/2007
lol. yayz! can't wait for the next chapter!hope ya update soon! _
BandGeekDrummer chapter 6 . 2/20/2007
OMG! I want to know! lol your evil... haha Great story!
44 | Page 1 .. Last Next »