Reviews for Prince Charming
FreeHugsGirl chapter 10 . 9/29/2013
Hey , I reaaaaaaaaalyyyyyyyyyy adore your story ! *-* It's like , soo funny. I always end up falling off the chair at some point while reading this. And out f pure curiosity..what's your name and age?OwO
renea chapter 5 . 9/27/2013
i love this it makes my heart go wow like it want to explodes all i have to say is big up to this writer
MoeMarrow chapter 3 . 8/27/2013
I am in love and can not stop reading. Onto the next chapter!
Guest chapter 6 . 8/24/2013
loving your story! the sassy commentary always makes meh laugh (: keep up the awesome work!
Guest chapter 15 . 8/24/2013
I loved it and wish for more stories like it in the future
Belle'Masque chapter 15 . 8/14/2013
Love It!
CurtainCaller chapter 15 . 8/14/2013
That was really good.
Dbzgirl1011 chapter 2 . 8/7/2013
Wow, I really like this!
Kassidy chapter 15 . 8/2/2013
Dear Jesus this was absolutely amazing. I honestly think you should right more SaruNaru, seriously, this story won my heart over so much, I believe any more you do will be just as stunning!
A person. xD chapter 15 . 7/19/2013
I really enjoyed your story! Not only because it was great writing but because it wasn't all about sex. There is a lot of fanfictions just about them doing it. This one was good because of the plot and stuff. You're good at this kind of stuff xD I know its kinda cheesy...Haha Cx
Ellasauras chapter 15 . 7/6/2013
This was fucking fabulous.
When it got down to it, I was like, "I fucking hate you author-San for fucking writing this and makin me cry and shit but not really 'cause I love to cry!"
When they broke up I was like, "You have two choices: 1) they get back together or 2) one commits suicide to make it 10 thousand times as tragic muahaha"
As soon as Sai appeared I was like, "you fucking cockblock, go draw SasuNaru doujinshi"
But it was just so great. So many giggles & tears & cheers of "yay" & sighs & grunts of frustration & just over all feeels were made by me during the duration of this great piece of work.
Lara chapter 7 . 6/19/2013
Lara chapter 5 . 6/19/2013
Loved it!
Guest chapter 15 . 6/12/2013
Aww really good story! The ending couldve been better though, the apology shouldve been longer/more content and there should have been the steamy make up scene! Lol
Amber chapter 15 . 6/6/2013
I absolutely love it, It's what everyone dreams about, finding the one person who loves you unconditionally. I wish I could be even half as lucky as this, so please continue to write stories like this! ;)
528 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 14 .. Last Next »