Reviews for Misunderstandings
The Cherry-Blossom and Uchiha chapter 1 . 2/6/2009
...because misunderstanding rock...'nuf said
Romancelover1321 chapter 1 . 1/30/2009
People are crazy nowdays. Good job.
SI5EVA chapter 1 . 1/11/2009
That was so nice! The whole friendship and love thing tied in together perfectly! ShikaIno and SasuSaku FTW!
MyUsedRomance chapter 1 . 12/31/2008
awh. too cute. merci merci
foresttree chapter 1 . 12/25/2008
Sakura is such a nice friend...:)

Interesting plot btw...your plots always are.
Whats Mine Is Yours chapter 1 . 12/7/2008
ah this one was good

X]
nahia2008 chapter 1 . 11/10/2008
Wow this story was HILARIOUS!
VeryBoredSoul chapter 1 . 10/18/2008
“Is it Sasuke’s?” LOL! Everyone thought it wuz Sasuke's! 100 out of 10 stars on the story!
sasusaku779 chapter 1 . 8/9/2008
*sniff sniff*

i love misunderstandings!
EpitomeOfMusic chapter 1 . 7/16/2008
Perfect beggining, middle, and end )
mermaidharmony chapter 1 . 7/10/2008
hahaha that was so funny sakura is so nice!
HeroinVampire chapter 1 . 6/24/2008
so i just keep reading and reviewing, is that ok?

do i seem stalkerish by doing this? 0.0

anyways, love it.
Twinnet chapter 1 . 6/24/2008
Omfg, that was hilarious!

XD
nanamisakurachan chapter 1 . 6/13/2008
lmao i liked the last part XD
xXxjustbecausexXx chapter 1 . 5/23/2008
Okay, yeah, you are officially one of my favorite authors on here too. Haha, I loved the ending... "'Let's go make a real reason to get married'" bwahahahahaha *perverted smirk* man I am so wrong in the head...
114 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »