Reviews for College Daze
Harlequin Jade chapter 4 . 2/20/2007
wow. I like Professor Wu! So does Zuko have any friends at all? Or is he kinda like the loner freak nobody likes? Update again please!
Irrel chapter 5 . 2/20/2007
I loved the AIM part _ For some reason, I cannot imagina Zuko using AIM at all lol This is getting really interesting!
Irrel chapter 4 . 2/19/2007
I guess I wasn't the only one that decided to give Katara the last name Kuruk lol

I like were this is going, they hate each other so much XD It will only make it more interesting! I have one more chapter to read but I gotta sleep now!
BonitaChickia chapter 5 . 2/19/2007
wow...i really really liked this chapter! i like that in this chapter we see that zutara that we all know and love :-D anyways i seriously cant wait till the next chapter :-)
Kohroxmysox chapter 5 . 2/19/2007
Wow,I am so glad I found this! This is the first AU I've ever read and I'm really enjoying it! As soon as I figure out how to upgrade my security software I'm so writing my own AU. You've inspired me! Keep up the good work! And no, I can assure you that mine will be different. Really different. Same ships though!
only16andloney chapter 5 . 2/19/2007
omg! i can't wait to see what her reaction's gonna be.
moor chapter 5 . 2/18/2007
Mosh pit! Mosh pit! Mosh pit! :D

(jk)

Looking forward to the concert!

Thanks for sharing. _

(PS: Small crit: Zuko seemed OOC... In both how much and how emotionally he spoke with Iroh, and also how he had such a strong online presence... It just seemed a bit excessive. But it's just a small crit, sorry!) ;
sakurablossom101 chapter 5 . 2/18/2007
Yes Zuko listen to your Uncle!lol

Great chapter! I can't wait to read more!

Till next time!
danyan chapter 5 . 2/18/2007
I want those Blue Spirit PJ's! Aargh! Oh, good chapter. I really am enjoying it. Can't wait for you to update!
danyan chapter 4 . 2/18/2007
This is great so far! Can't wait for the next chapter!
BonitaChickia chapter 4 . 2/18/2007
O sparks are flying! they hate each other right now and i love it...that makes them getting together all the better lol anyways awesome job and update soon :-)
sakurablossom101 chapter 4 . 2/18/2007
Great Story!

I like it alot!

I can't wait to see what happens next!
only16andloney chapter 4 . 2/17/2007
this is gonna be one awesome story! and it was surprising that the 2 of them became partners...infact, it was very predictable, but i still like it.
moor chapter 4 . 2/17/2007
Actually, I had my students pair up on the first day to exchange numbers with their seat-mates so they could get their homework from each other in case they were absent. XD But I had a small class that term, only about 20 students, so everyone knew each other after 2 weeks. Those students were a LOT of fun! XD I miss teaching.

I think you did a great job with this chapter - especially with the hints that Aang's gonna be joining soon (I laughed when I read the 'dorky scooter' part!)! :D

thanks for sharing! _
BonitaChickia chapter 3 . 2/17/2007
wow i really liked it! its different and i loved it! i seriously cant wait fir another chapter! awesome job and update soon :-)
241 | « Prev Page 1 .. 5 12 13 14 15 16 .. Last Next »