Reviews for Two Pair
maggiepiece chapter 1 . 4/2/2013
hottes poker game out there ;)
Hiei-and-shino chapter 1 . 10/3/2010
Man, that looked real. I could see this happening and it is very well written. I liked how you put the weather and their bet. It's a very simple text, but full of importance and feeling. I liked a lot!

Great job :3
Shayrazor chapter 1 . 3/9/2008
Hot, and I'm not talking about the weather.
Kami Takai chapter 1 . 10/15/2007
YAY! I though the sex sence could have been in more detail. Please details please. I have an imaginaion, it works just find but I don't want to work TOO hard. Come on! Next time I need full detail and don't get sloppy either. If your going to make a lemon at lest have the curtiscy to write the fucking sex secne. No! I liked it very much. Sometimes we need a break from the "same old, same old" Thank you for the wonderful fic!
dreadfulFOOL chapter 1 . 6/23/2007
Haha. Sanji threw his hand! That's great!
reflecting chapter 1 . 5/20/2007
lol the best XD hahaha funny and hot and kinda sweet ;) what more could one ask for? it's a fav ;)
Black Angel Winges chapter 1 . 4/11/2007
Heheheheh... Dat was a nice 1! U did a good job could be more detaled about the sex making part though... Exsplain the olive oil part more... Heheheh...
kuroneko luna chapter 1 . 4/9/2007
i really like your use of repetition-it makes the heat really palpable, and intensifies the sexual tension. good job there! i really like this!
Fogdragon23 chapter 1 . 3/20/2007
Nice fic. Poker, never would have thought of it. I like!
Rosmile chapter 1 . 3/20/2007
I LOVE this oneLOLit's so sweetand it matches my patience very welllol

and if you have timecome to my ZoSan fic, called Sunflower
AnimeWhore666DOOM chapter 1 . 3/3/2007
hey, i liked it _ nothing like some pointless sanjixzoro smut to calm the soul. (D good job love!
LambSam chapter 1 . 2/19/2007
This is the first one peice story I read, and I love it. Sanji and Zoro looks so good with each other.
JustGravity chapter 1 . 2/18/2007
What are you talking about? Your endings fit perfectly, in my opinion. (: Never leaves one unsatisfed (ust like this fic, I must mention).
Captain Cheese chapter 1 . 2/18/2007
Haha great. Funny
happychica chapter 1 . 2/18/2007
Haha, nice. Never thought of those two as a pair before. Heh, learn something everyday.