Reviews for Hormonal Urges
Rooz990 chapter 1 . 8/27/2011
loved it!
starlit seductress chapter 1 . 10/8/2007
you. are. a. bloody. genius!
Carissa chapter 1 . 6/18/2007
I love it! Write more or you will die. Bwahaha
EmO ScReAmO chapter 1 . 4/22/2007
haha cute! That was funny Mr-Im-So-Pretty lol
Jet Black Feeling chapter 1 . 3/22/2007
D Wow. Heh, I really like this a lot.
SashaJade chapter 1 . 2/23/2007
love it!
Mrs. Stephens chapter 1 . 2/22/2007
I was wondering if u caught the typo in the title yet?
Tenue chapter 1 . 2/22/2007
Let's get dirty

Well, I had a lot of fun reading

THX
Piper13 chapter 1 . 2/22/2007
Hahaha i really liked that! I hope u write sum more?
RebeccaMariePotterMalfoy chapter 1 . 2/22/2007
You made me laugh that was really funny mostly last part! hahahah I cant stop laughing hahah

well I loved it (will you do more?)
xheartx chapter 1 . 2/22/2007
omg this was so funny! i loved it! i was like cracking up the hole time! more please!
Tammy chapter 1 . 2/22/2007
HilariouS!