Reviews for The Ocarina of Time
FlittingGemini chapter 16 . 8/10/2011
Can't wait to see the bashing of faces with the Hylian shield and the creation of dark link was spectacular! That boss was a little annoying until I figured out that Biggoron's sword works spectacular for it LOL. The hammer doesn't work for shit though, in my experience...
FlittingGemini chapter 15 . 8/10/2011
I loved it...the raw emotion, I could /feel/ it pouring out of Link as I read and as he fought. I did feel sorry for him though LOL that was quite the brutal beating.

I hate the Forest Temple boss! He's hard! he's supposed to be the first boss and yet i have more trouble with him than I do with say the Water or Shadow boss. Damn. So this beating was realistic, at least to me LOL.

Great job! Absolutely brilliant!
FlittingGemini chapter 14 . 8/10/2011
Oh my GOD! I thought that I was impressed with Link and Darunia fighting off hordes of Dodongos together but Link and Mido slaughtering an entire PLATOON of STALFOS! Holy Shit that was epic! I can't get over how much i love your perception of fighting and giving Link many many more monsters to mow down! COOL!
FlittingGemini chapter 13 . 8/10/2011
Fantastic! I loved your version of the Skullkids! It kinda reminded me of the phantom that you have to chase to get to Desert Colossus a little.

The battle with Link/a little Sheik verses 2 dozen Moblins was fantastic! Those guys SUCK in OoT and to envision Link slaughter them was so fun!
FlittingGemini chapter 12 . 8/10/2011
Neato! I confess that I don't know how to picture the boar riders but I still appreciated the battle!
FlittingGemini chapter 11 . 8/10/2011
Oh yeah the epic battle was spectacular! I agree with you also on the subject of common folk standing up against hordes of the damned or whatever with some fear but also astronomical amounts of courage surging through them! Bravo!
FlittingGemini chapter 10 . 8/6/2011
Barinade was and is a very challenging boss, and this was a fabulous chapter! Yeah the whole hauling Ruto around is kinda annoying and is it just me or do the tails that you have to cut with the boomerang look like giant dicks? LOL

It's cool how you made the Zoras gracious and not kinda snotty like they are in the games. :)
FlittingGemini chapter 9 . 8/6/2011
Well I enjoyed the receiving of magic as well as the foreshadowing of what Link truly is in this chapter. Bravo!
FlittingGemini chapter 8 . 8/6/2011
COOOOL! I like how you incorporated the Roman fighting style for link, very creative :)

Next, and most assuredly my favorite part was how you doctupled (12x) the amount of enemies that Link, Navi and all the Gorons had to fight! TOTALLY AWESOME! What an epic battle scene! It honestly kinda reminded me of the battle scenes from the Inheritance Cycle series :)))
FlittingGemini chapter 7 . 8/6/2011
Gorons are a marvelous species. I like how you portrayed their geniality and friendliness. :) I like the Gerudos th most personally, just the sass LOL, but Gorons are superb. Much better than Zoras, no offense but Zoras are so stuck up-even vain. I don't like people like that in real life so why should I like game characters that are? LOL

Great job!
FlittingGemini chapter 6 . 8/5/2011
The extra dialogue about the dream and triforce between Zelda and Link was cool, but the thing I was most impressed with was your portrayal of Link and Ganondorf meeting for the first time. COOL! I like how pint-sized Zelda still gave some sass to Ganon LOL This is great!
FlittingGemini chapter 5 . 8/5/2011
Ah what a fantastic battle! I liked the way you introduced Talon and Malon, must've been quite a shocker to see a 9 year old open a can of whoop-ass LOL. At least that's what I assume Link's age is... 7 years growing, then he appears not quite fully mature but still with the muscles and height of a late teen so... 16-17?

Whatever, anyway I might have a hard time discerning where you gt other fighting styles cause I;m not that familiar with many other games, I play a few, that's all.

Great chapter as usual!
FlittingGemini chapter 4 . 8/5/2011
The emotions in this chapter were superb! I loved the grief and then determination and the transition in between. Like losing a father figure, it was beautiful.

But what I enjoyed the most?... No words can properly describe my glee when Link punched Mido and when he yelled at him LMAO! I hate that little Mido bitch in the games, so many times I wish that my Link character could kill the little snot, but fanfiction will do juuuust fine :)
FlittingGemini chapter 3 . 8/5/2011
Yeah I completely understand and even enjoyed when you cut back the Deku dungeon, such a boring dungeon...

Next... yeah cut back the demon water temple FTW! I'm curious to find if you include the bane of my existence-the whirlpool room from Water!

Plus the Shadow is /creepy/! I hate the damn music from Shadow.

Enough of my rant LOL Great chapter!
FlittingGemini chapter 2 . 8/5/2011
Well I very much enjoyed how you portrayed the nightmare and the battle with the Wolfos was amazing! Much more interesting than dodging a damn boulder LOL.
362 | « Prev Page 1 2 3 4 5 12 .. Last Next »