Reviews for Naruto Reloaded: Moon Bunny and Pig Style
rainieForest chapter 1 . 8/4/2007
hey hey hey plz upload the next chapter! can't wait!
twins chapter 1 . 6/7/2007
please write more when you can. i like how usagi and ino are friends with naruto, he has another friend besides usagi, so it makes the story a little different.
Usagi Uchiha Yuy chapter 1 . 6/1/2007
Oh I wuv this story! You have gotta update...can you plz pair up Usagi with sasuke...I think they'll llook cute, maybe Naruto with Hinata...and Ino with...shika. or someone... BUT please update soon! I really really like this story. It's sounds awsome. Great begining...hehe...can't spel.
poisonyes chapter 1 . 4/16/2007
awesum story! i luv naruto sailor moon crossovers!
Sesshomaru's Mistress chapter 1 . 3/24/2007
LOL I love the sasuke thing! OMG that was so fucking funny:: laughing so hard she's going to pass out:: this story is great! I love it! lol
xXxMusic is my boyfriendxXx chapter 1 . 3/21/2007
lookin good so far! update soon, plz!

...also, is Usagi Sailor moon in this fic or what?
dreaming.sapphire chapter 1 . 3/15/2007
Haha! Nude Sasuke! Awesomeness. _~ Just a few mistakes I saw, but nothing you can't fix. ]
Cami Binion chapter 1 . 3/14/2007
i really like this story so far, although i'm not sure that i get the title. this is a funny story, i like it lol. i can't wait to find out what happens next, update soon.
sapphire11224 chapter 1 . 3/13/2007
That is so cute. Especially the part where Iruka tells Naruto to not taint Usagi. UPdate soon and please tell me the pairings, especially Usagi's! If anything, don't pair her up with Naruto, in my mind, they're more like siblings than anything else.
Usagi Uchiha chapter 1 . 3/12/2007
Awesome rewright! I'm glad that you picked Ino instead of Pinky. Keep at it
Robin G. Fellow chapter 1 . 3/12/2007
Bwahahaha! The fan girls died! I loved what Usagi did; that was hilarious! I hope you update soon!
Emma Iveli chapter 1 . 3/12/2007
Great idea for a storyu... I hope you write more soon.

P.S. Don't listen to Falme Rising... s/he is just some flamer who insults everyone to make him/herself feel better as it seems that s/he can't come up wit anything...I should know, s/he flamed one of my fics too...
Nijigasumi chapter 1 . 3/12/2007
AHAHAHA! SEXY SASUKE! I love it! Keep up the great work!
Cloudless Dreamer chapter 1 . 3/11/2007
hm, interesting. please continue - I'm curious as to how much you'll follow the story line, and to where you'll include Usagi... and Ino *glomps* yay! I heart Ino~
Krysti-Chan chapter 1 . 3/11/2007
hahahaha...the fan girls have died... I love the Prank Usagi did I cant wait to read more...Please update soon!
16 | Page 1 2 Next »