Reviews for Sin
Anya Ekaterina chapter 1 . 8/26/2013
Just want to say, "More! More!" on this pairing
tr chapter 1 . 8/1/2012
yum yum ;)
TheThoughtsAsylum chapter 1 . 1/1/2012
Damn straight he is mwa ha ha ha ha ha ha ha- oh...
No Contact Ever chapter 1 . 9/12/2010
yep neji is goning to hell i love this short story
Kaiyrah chapter 1 . 8/6/2010
Wow, am I late to the party for this story!

This piece was absolute genius. I love how Neji's lust/obsession with her grew with each sin, to the point where he was just standing over her watching her sleep (god, how creepy).

But my god, when she started talking to him, I could just see this lascivious little grin on her face, telling him, "Check this out - too bad you can't get any of it." Haha. But seriously, her behavior in the last one was sexy as hell! Good job in writing a character that I would want to go lesbian for (probably TMI, but whatever).
ObsidianHeartX chapter 1 . 9/14/2009
OMFG!

I want more!

MORE! hahaha.

Awesome btw.
crowquill chapter 1 . 8/13/2009
woah.

The last one, the part where Hinata talks to him. Thats so damn sexy!

...

Ah, Ideas...
Psycho-Panda-Chan chapter 1 . 6/30/2009
This one-shot was amazing NejixHinata has become a new obssession of mine, I simply just love it despite what others think about the pairing.
Qualia Des chapter 1 . 3/6/2009
This was absolutely delicious!
nuriiko chapter 1 . 1/9/2009
I love it!
Kurogani chapter 1 . 4/21/2008
small
Windaerie chapter 1 . 4/7/2008
That was intense-I loved how you tied in the title with the story, and the whole piece had a great tension to it.

Please continue to write more!
Lou chapter 1 . 3/1/2008
Haha, that was cute. The beginning was angsty, and then all of a sudden Sin #7 came up and I was laughing. XD
ViperineVampire chapter 1 . 12/31/2007
ah!i was hoping hinata would invite neji to have his wicked way with her...but that didn't happen!NO! *darts into a dark corner and mumbles dejectedly*
bqsjmmf chapter 1 . 12/8/2007
wow!

that was really nice...

wow!
34 | Page 1 .. Last Next »