Reviews for A Sealed Innocence
Ary chapter 5 . 6/13/2008
omg!~ more more more, I wanna read more! this was great! I cant wait to read the next chapter! hurry!
Quyen chapter 5 . 6/13/2008
HA! I made it before Satuarday! I told you I would! In your face you owe me a cookie now! Anyways! Ahh!1 Good good good very good chapter! I enjoyed reading this very much. (: Grammar is improving greatly! Good job Sarah! I love the little part where Usagi and Heero were together in the room. Very cute! I couldn't stop saying "awh!" Hehe and how Heero was so pissed off at Duo but he couldn't ANYTHING about it! Very creative. I love how you could really set a mood to the story. I'm extremtly curious on who those two people are in the end. O I can't wait for your next update! Your writing improves in each chapter. I r teh proud of chu! :D Usagi has to start being careful around people! Shes starting to show signs that she is not really who people think she is! Dun dun dunn! This is starting to get very interesting and I am going to harass you until you update the next chapter (: So you better watch out! You better not cry! For I'm telling you why, Q is going to kick! your! butt! Hehe
Jessica chapter 5 . 6/12/2008
Omg i cant wait till you update agian! D Please please update i want to see waht happens next omg CLIFFIE!
Alexia chapter 5 . 6/12/2008
Hey i love your fanfic! Its so exciting! I love how relena is getting jealous! damn rights! haha anyways you better update soon or else!
serenity wayne chapter 5 . 6/11/2008
i love this story

i can't wait till you updating

and when everyone finds out about usagi's identity
serenity wayne chapter 4 . 6/11/2008
i can't wait for more

im hoping for some romance
serenity wayne chapter 2 . 6/11/2008
i really like it
serenity wayne chapter 1 . 6/11/2008
wow that was fantastic
Rayne-Mitchelle chapter 5 . 6/11/2008
I really loved this story! i wish you would hurry and write more!
Isica chapter 2 . 6/10/2008
I swear... if they weren't on a mission, Heero seemed like he would rape Usagi right then and there .; Maybe that's my dirty mind talking though. o.o
Usagi Uchiha Yuy chapter 5 . 6/10/2008
lol!

Bad Ruka-chan! *smack with stick*

x3 i luv it!

its so awesome...and cute...and adorable...just fantasitc. I rly like the way the plot is going, so unpreditable but still so easy to follow. i luv it! its rly aweomse, i especially luv the long chapters...im like.."YAY! it won't end!" xP XD but yea, i luv luv luv luv it. hope u update soon! take care!

_~

Usagi Uchiha Yuy
LadyKelly1 chapter 5 . 6/10/2008
WOW that is all I can say is WOW, Great ending, well not really you left me hanging. Please keep up the great work.
angel715 chapter 5 . 6/10/2008
PLEASE UPDATE AGAIN SOON!
moontenshi01 chapter 5 . 6/9/2008
Is usagi going to warm up to the other pilots?Love your story, keep up the good update soon
Sunshine Fia chapter 5 . 6/9/2008
Hm...interesting!

The "senshi" are starting to make their appearance. Im wondering if your still gonna have kinda the same storyline as Sailor Moon. I mean with the girls meeting, and how they were her protectors. Anyways i hope to see the next chapter soon, and see if perhaps those two were part, or close to the Tsukino clan.
187 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 6 7 .. Last Next »