Reviews for I have the Power
CurveCrush chapter 14 . 1/14/2008
aw great story! man i love it! but i still think naruto got it off easy compare to kiba, yea i was wondering about shino ealier in the story, but this explains it hehe :D

so neji is part of the group, and im pretty sure she hates sakura the most, well actually sasuke. when is hiinata going to take revenge on neji?
christmasness chapter 12 . 1/11/2008
um absolutely love the story.

but could u kinda look over chapter 11-13

it doesnt make sense.

well to me.
kenshinlover2002 chapter 13 . 1/8/2008
What's he planning? I hope he fails.

It seems Sasuke really did fall in love w/ Hinata, I hope she forgives him one day.

Great chapter, update soon.
kenshinlover2002 chapter 12 . 1/8/2008
So that's what happened.
kawaiiitahina123 chapter 13 . 1/7/2008
I love this story! I really hope that Hinata chooses Itachi,and not stupid Sasuke-teme.
HiN4-cH4n chapter 13 . 1/7/2008
OMG! I fell in love with this story!

It is so cool! OMG I swear I couldn't stop reading. It is so well written. I mean, it has some spelling problems... but few, yet... it is so cool. Like you were able to explain everything in such a way that it was as if I could see it.

I mean, I imagined it all and it was like a movie! You are so amazing. Ohh please update soon! I beg of you, I can't stop reading this chapter!
CurveCrush chapter 13 . 1/6/2008
OMG OMG! well i thought it was going to be boring to be honest but lol it got soo much better when i read, because i wanted to know what happen in the party and i thought that's where she was going to get her pay back at the party but damn it's so god!... you know EVERYONE loves naruto but the way you made his character in the story made him look like a bitch! and psh i would so do much worst thing to naruto because the punishment for seem too easy that fag

but i so wana know what happen to kibaa PLEASSE TEL ! i begg you! but i think he was probably rape because when pplz get rape they usually stay quiet and don't talk and look depress... if not rape prob they took all his clothes and take picture of him naked LOL and use it as black mail... yeah me and my crazy idea

another question, kin and her brothers work for hinata now? and her cousin neji... um when is she gonna get him for the payback? even if he is family he still treated her like crap... plus i hope you do more things to naruto! i mean seriously that was so mean what he did
kawaiiitahina123 chapter 12 . 12/22/2007
i think they all should get what's coming to them. i think sasuke had sex with her and was cold and told her that she didn't mean anything to him, right? hina ita 4 ever!
CurveCrush chapter 12 . 12/21/2007
well i really love the story and i know i didn't have to ask about the 3 question b.c it's the same question everyone wanted to know what sasuke did to her, and now lol i want to ask another question it's proably too late but is this going to be a happy ending with sasuke and hinata? be kool if it did but i was hoping for a tragic one or a regretful one or something like that. i do like happy endings but it's nice to see something new and oh yeah i hope you update mate! i've been waiting
Itachi's Insanity chapter 13 . 12/20/2007
Each story sounds awesome

Inner: Yeah they do

Outer: So

Inner: for

Outer: making

Inner: Awesome

Outer: Stories

Inner&Outer: WE give you these cyber cookies-hands cookies-
EvilAngel767 chapter 13 . 12/20/2007
Great chapter!Update soon!
x.Nanako-chan.x chapter 13 . 12/19/2007
Haha! I love this fic . Hinata is just so amazing, and I was wondering who's she going to be paired with in this? I hope it's Itachi... anyways please update soon, BTW you posted the same message up twice :3
silvertwilightgemini chapter 13 . 12/10/2007
please update
1 Day and 1 Day Only chapter 13 . 12/7/2007
Sakura: Will you leave? Or jump off the next cliff hanger? (Sry, but I really hate you.)

Itachi: When you will confess directly?

Sasuke: -Glare- What did you do?
EvilAngel767 chapter 11 . 12/6/2007
What did the newspaper crew do to Hinata?What did sasuke do to Hinata?Well thats it!Great story!Update soon_
335 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »