Reviews for Troubling New Developments
free-entry chapter 1 . 7/31
Omg I love this so much I wish there were more this is perfect and I hope there are more
Le055Li0n chapter 1 . 5/21
it's funny.
Guest chapter 1 . 5/18
NO, I am just so happy that you chose to do this. And just show how socially incapable all of these Shinobi are at dealing with their cute students' puberty. I expected Kurenai to be more mature and sane about this when her Nme popped up and was gladly right. LMAO
OstaraNight chapter 1 . 4/23
Omg, there are so many things I love about this. The part about Sasuke replicating, Ino refusing to zip up her shirts, Kiba accusing Hinata... I can go on. I love it all.
Such a funny fic about dealing with teens and the poor senseis who suffer through it. Wonderful job and a new favorite!
CeaShax chapter 1 . 4/23
“Fix. Her.” Hahahahaha!
DimiGex chapter 1 . 4/23
hahahahah, this is absolute gold. All of it, thank you. Iy's absolutely amazing and I just can't even form words to tell you how much so lol
Sweetpotato16 chapter 1 . 4/8
Ever since the quarantine, I have been finding comfort from reading a ton of fanfic. I would like to take this opportunity to thank you for writing this piece. We readers tend to forget just how much effort and time is being sacrificed to bring forth this quality of work. This appreciation comment is the least I can do to express my gratitude. Thank you dear author for the wonderful read, and keep up the good work! Keep safe always
moor chapter 1 . 2/26
I couldn't stop laughing! Thank you for sharing.
Flybyn1ght chapter 1 . 2/22
Very very very funny.
Sak chapter 1 . 1/23
Bravo ! You got all the pre teen woes and changes down well. But no mention of acne? The bane of my teenagehood...
Spidersauce chapter 1 . 1/7
That moment when you realize the three year timeskip is Kishimoto's way of not having to deal with puberty.
MattyNoire chapter 1 . 12/30/2019
I need this to be an actual fic, it would be glorious!
Le Caramel Mou chapter 1 . 11/26/2019
This OS was SO funny. And kind of relatable. Thank you for writing it !
(by the way, imo, you should write your KakaSaku as an completely other fic. Putting it here as a 2nd chapter would make Kakashi seem like a pedo- even more than in a random KakaSaku. Dunno if what I'm writing is making sense, sorry uhu)
Birkastan2018 chapter 1 . 10/27/2019
Dear author, this was priceless! I loved reading Kakashi's suffering, but my favorite had to be Asuma and Kurenai's stories. Kiba accusing Hinata of smuggling oranges?! I can't... so stupid and hilarious! Shika taking a shuriken in the leg bc he can't stop staring at Ino's tits, and Ino "testing her new equipment" on her sensei?! LOL This was so much fun from beginnign to end - thank you so much for writing and sharing this with us!
Guest chapter 1 . 10/24/2019
I never thought I would love SO MUCH drunk Kakashi. Girl, I don't care, you can write 100k of just drunk Kakashi and I'd read at least twice. Really. Get the man drunk more often.
And I can't believe I never phantom the fact that this is the really that might've happened, 'cause men are just too much of idiots when they see a pair of boobies.
Oh, yeah, and I laughed loud enough to wake my sister up when I read the part about Sasuke being an amoeba angst-ridden that will split in half to reestablish his clan. Really. I love you
651 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »