Reviews for Panic Under the Big Top
Kokilexie chapter 1 . 3/25/2013
Killer clowns! Well not killer but y
CHAILYN chapter 1 . 2/4/2008
hehehe that was great. i gotta agree didi pickles is pretty scary looking lol.

poor sam!

great fic!
vonnie836 chapter 1 . 1/19/2008
Cute one, Sammy and his Clown phobia. You did a great job! Hugs, Vonnie
TraSan chapter 1 . 11/16/2007
Cute little oneshot.

Nicely told!
Still Awesome2009 chapter 1 . 8/14/2007
yeah, after seeing everybody loves a clown I had to do this story, cause I too am terrified of clowns (I know stupid but hey I just got over my fear of cars so I could get my license *thank god*)
Deanaholic1 chapter 1 . 8/14/2007
kk..so tht made me laugh kinda..the clown..lol..perfect..jst perfect
My Cup Of Tea chapter 1 . 7/25/2007
so cute, clowns scare the crap out of me too
hermione169242 chapter 1 . 6/21/2007
aw...cute and sad..oh well...(i'm scared of clowns too ;) )
Poaetpainter chapter 1 . 6/5/2007
Awesome fic, even I was spazzing a bit when Sam had his attack!
Ghostwriter chapter 1 . 5/7/2007
THat was cool. I liked it. John's thought about being dead before Sam's 18th was kinda funny. Catch ya on the flip side.
DarthJackie chapter 1 . 4/16/2007
That was awesome. Poor Sam had a panic attack.
missmadeleine2002 chapter 1 . 4/16/2007
loved your story. nice to read about john trying to be a good dad and organizing something fun for the boys. too bad it ended with sam at the hospital..
sammygirl1963 chapter 1 . 4/15/2007
Awesome story-a first look into Sam's aversion of clowns and how badly it affects him! I love Weechester stories thanks for sharing!