Reviews for Distress Call
Kiana Shames chapter 9 . 8/15/2008
awesome!

is there more?

o, i hope there is!

plz update soon!

Zetsu
Plastic Emotion chapter 9 . 5/3/2008
Lmfao. Best last line ever.

-GCOE
PeteWentz chapter 6 . 5/2/2008
“All About Death Eaters"...hmm, interesting...I teh story by the way!
juno08 chapter 8 . 12/30/2007
FINALLY! thanx for continuing! its really good! plz write more! XD
WD's KiT-TaY chapter 8 . 12/30/2007
WOW this is a pretty cool fic, it really grabbed my attention... CONTINUE!
Zippy chapter 8 . 12/30/2007
go faceache go!
juno08 chapter 7 . 10/3/2007
methinks you need write more! must find out what happens!

great story, btw XD
ashley chapter 7 . 9/16/2007
ah short chapter blues are taking over! lol, jk, i love this story, you need to update more!
Plastic Emotion chapter 7 . 9/3/2007
Aw someone has to steal 2D's hero light. D:

-GCOE
Plastic Emotion chapter 6 . 9/3/2007
*hugs 2D* YAY!

-GCOE
Goshaha1.5 chapter 6 . 8/17/2007
well ofcourse! 2D's got such long legs, it's no wonder he was able to outrun them. I wonder how he's gonna be able to save the others? Update soon! _
Gorillaz720 chapter 5 . 8/2/2007
You know? That's not fair.

Finish the story!

Please...? Please? Please? Please? Please? Please? (Pretty please with sugar on top?) (*.*)

That was AWESOME! You should do more of this kind f stuff!

Gorillaz720!

Ova and Owt!

(HURRY!)
Goshaha1.5 chapter 5 . 7/25/2007
Zombie attacks...they're never pretty...
Goshaha1.5 chapter 2 . 7/25/2007
OMG, you pieced this all together really well! This all does make a lot of sense.
the Raven of Roses chapter 5 . 7/20/2007
amusing. very much so.

keep up the good work, and update soon!

(poor noodle...)
26 | Page 1 2 Next »