Reviews for Akatsuki TV
thunder chapter 1 . 12/11/2013
hehe...XD that was pretty funny!
..still need to make decorations of pokemon and naruto and bleahc and one piece and various other animes to decorate my cristmas tree thith! the blue lights will be rasengans and chidori and yellow will be electric lightning bolts red will be..uhh..teh various akatsuki members team seven will be on the green lights so many possiblities! :D
SakuraSpark chapter 1 . 1/1/2013
Lol, zooming in on the leader's piercings! And poor Konan! XD
GGMK chapter 1 . 3/31/2012
Heh, this was entertaining.

If the Akatsuki ever really did invade the airwaves, that would be scary.

Also, poor Naruto. So outmatched.
xoxoxoxoxox chapter 1 . 11/28/2011
Hah, now that was a funny fic! I like how you take the Akatsuki on tv and have them talk among themselves and stuff. Although I think the sublimal message stuff is a little confusing, but that was okay.

Just wanna say that you might want to be careful though, cause I think you slipped something insulting about Buddha in. Though I dont think any other Buddhist are going to see this anyway, so I'll just pretend that didn't happen, ne?

V Peace
TearsoftheFallen chapter 1 . 5/29/2011
lmao poor un-named.

I would have loved to see Itachi go besserk.

Keep writing things like this its sooo funny!

and lmao at the part when he said, ' You bought that at a garage sale in amegakure!'

Good job!
Marcus Finch chapter 1 . 2/24/2009
lol awesome. i think they put subliminal messages in this fanfic though. now that would be evil.
phobosapollo chapter 1 . 1/29/2009
*laughs* hehehehe. wow
kaori kuni chapter 1 . 10/27/2007
duh hello

liked it a lot. funny n-n

but it was short u.u

duuh! liked the fic a lot! congrats

Kaori Kuni
TarynCasey chapter 1 . 6/17/2007
bahaha oh the great comedy. that was funny

p.s. i love tobi!
myself chapter 1 . 6/15/2007
we!

that was fun i loved it man why aren't there any subliminal messages like that on tv? anyways it was good thanks for the laughs!
rilaveke chapter 1 . 6/7/2007
Okay, this will take some time:

Im a long time reader, first time reviewer of your fics. I found you by reading Disgaea fics (And to be honest,t hose are only ones ive readen. But anyways, i loved your Disgaea fics. I can say im a fan of yours. Anyways, i saw your Disgaea ideas on your profile page, and i say that the Disgaea ideas are excellent. Well, hope you start writing Disgaea again soon. (BTW, What happened to Curse of Erebus? Where did it go?)

But to real bussines, this story. I can only say that this is funniest Naruto story on this site i have ever readen. If you are going to continue this, i would read (and review if its about that). Everything was perfect, especially Jashin part. And Tobi. And your take on eternal ALNarutos father theory. Well, hope you update this soon, IF you update this soon.
PhoenixClaw chapter 1 . 5/26/2007
Very funny indeed! Chibi-fied Tobi and the rest..nice. Well, I definitely appreciated the random 'leader-is-really-Yondaime' crack. I've seen that only once before, so it was an amusing thing to read. XD

Not to mention the random fourth wall comment as well as 'Blue Hair' being mauled by Akamaru. :)

Plus, Hidan getting all pissed about being censored is hilarious. LoL
BridgitKiido chapter 1 . 5/25/2007
I don't read all that many Naruto fics, but this one had me laughing so hard... Especially the whole bit about the fourth wall business. Excellent fic. -
seaweed chapter 1 . 5/25/2007
Well, I most certainly have to admit it was funny. I was hovering more at the edge of a parody fic (with all the tv brainwashing and the addition of angst in the most uportune moment) but it was nice nonetheless

PS. I wonder what would happen if Sasuke appeared as well after the confession of Itachis brainwashing tape..!
ValiantToasters chapter 1 . 5/25/2007
lol that episode would ROCK. hahahaha really really funny, i loved it!

wouldnt it suck if the akatsuki message suddenly stopped and regular naruto was back on and naruto was standing there going "and THAT is the entire history behind the fourth hokage."

and we missed it.

extremely hilarious, keep it up!