Reviews for Eyes
telleo chapter 1 . 5/16/2008
Hmm.. the part of how they suddenly liked each other was kinda odd. Seems too sudden somehow. But oh well, I'm not complaining about the smex :D
StCC chapter 1 . 12/31/2007
-glaring- HOW DARE YOU NEGLECT ITACHI-CHAN AND SASUKE-CHAN LIKE THAT?

XD

Anyway, I LOVE YAOI! And... I ALSO LOVE UNLIKELY PAIRINGS! YAY!

Naruto: That only reason you went searching for this is because you had already read several ItaNaru stories, several KisaIta stories, two SasuNaru stories, one SasoDei story, one ItaDei story, one ItaSasu story-

SCC: NOBODY NEEDS TO KNOW THAT!

Naruto: All in all, you're so addicted to yaoi that you got tired of simple Naruto pairings and moved on to Death Note. What is it with you and this 'unlikely pairing' obsession? I mean, L and Light? They're arch enemies trying to kill each other! For Pete's sake, WTF is wrong with you?

SCC: I dunno... But it's nice thinking of the good guy getting raped by the bad guy (in other words, the way multiple ItaNaru stories go), the bad guys raping each other (YAY KISAITA!), or the good guy falling in love with the bad guy (nobody dies, YAY!).

Naruto: Then try and explain the plain non-raping material! -points to the multiple KisaIta stories on SCC's favorite's list-

SCC: Erm... -thinks of Jiraiya- RESEARCH!

Naruto: -sweatdrops- Sure, whatever...

SCC: -whispers to Light (lying, obviously)- Naruto is a criminal.

Light: Way ahead of you. -scribbles down "Uzumaki Naruto" in the Death Note-

SCC: ACK! WAIT! NO! YOU CAN'T HAVE ITANARU WITHOUT NARUTO!

Naruto: -freezes while walking away- He wrote my name in that note, didn't he? -sighs- Goodbye, cruel world, goodbye, dream of being Hokage...

SCC: NARUTO ISN'T A CRIMINAL! I LIED! I LIED!

Light: -sweatdrop- Oops.

Naruto: ACK! -has a heart attack and dies-

SCC: NO! Oh, wait... I'm the one typing this! -magically brings Naruto back to life- As for the long review, don't ask, I have way to much time on my hands. XD -faves your story and reads again-
Maigo No Koneko Chan chapter 1 . 10/17/2007
Wow...omgosh i love this! yayayayay! You rock *hi-five* lmao XD now i have to search the rest of your stories...so woot!lmao cya around waves
Tokugawa Blitzer chapter 1 . 10/13/2007
It was ... alright, I must say your writing style is your own, unfortunately I must admit that I did not like the fact that they just rushed into sex. I think the story needs more body in the middle. I had the same problem, just add more. I did like it though so no worries.
Mazohyst chapter 1 . 8/18/2007
Predictable.

But it was still rather arousing xD

It gave me a bit of a laugh xD light does need to go under surveilance...especially if it is being done closely by L.

So yea try to give it more of a kick next time...

much love...me
NekoTwilight chapter 1 . 6/12/2007
GOD!VERY GOD!_this neko says"More mOre MOre!"
PianistFingers chapter 1 . 6/10/2007
O That was your first? Wow you're good! I admit it was a bit fast how that just broke into sex but, who's complaining? . (girl raises her hand) I KEEL J00!
k chapter 1 . 6/5/2007
... im all hot and bothered now thnx. lol
TOOL.2 chapter 1 . 6/5/2007
what was Ryuk doing while L and Light had sex?

anyway! Yummy! yumyumyum!

Um. what else... I like the whole thing about :"I hate your eyes"

that's an interesting thing to say after you wake up...