Reviews for Live For
honeybeeze chapter 2 . 8/11/2011
*Blush* Miroku... tongue pierced... lol Well then. Not much well to say.. I found this hilarious of how prudish, everyone believed she was, only for her to have a (Im guess it is) a tattoo that has 'property of monk miroku,' on her. So please do another little one-shot. Its cute .
honeybeeze chapter 1 . 8/11/2011
Such a sweet yet sad one-shot (well not really sad) But that line, I've always thought for Miroku. For him to pass on his curse to another is so horrible but he wants it so bad. It makes you think that his revenge and him destroying Naraku sometimes is selfish because he'll pass the curse onto another. Becuase then he wants that child to avenge his death as well as his families. But at the same time, he knows all this and it makes him a monster. I've always thought that too for Miroku; if he ever just wanted to give it all up and not have a child, so that no one would have the same fate as his family. Lol sorry, I'm rambling. And then to lighten it all up by having Kagome smack him lol. Great one-shot
SunMoonNeko chapter 2 . 12/1/2010
XD haha! Yeah right, like Kagome is a prude :P she's a woman of the future, through and through *wink* and this highlights that fact!
BloodOozesLikeAStreamOfRed chapter 2 . 5/15/2010
i really liked this it was sooooooooooooooooooooo cute and funny
JazzNProwl's sparklingAriaFyre chapter 2 . 7/26/2009
o wow! lol! go kagome! holy shit!
Short But Deadly chapter 2 . 2/18/2009
I’m about to die laughing I was just talking to mu friend about all the things ppl pierced and he doesn’t believe me. I love the story but my only complaint is: we (the readers) can’t tell what time this is taking place. I think it was safe to assume that it is feudal era but some things through it off for me. Like how do they know about jean shorts (but then again if kagome had jeans before and told them what it was then it would make sense) and did they have a parlor back then or did kagome take him to the future... wow now my head hurts. Anyway good luck and keep up the good work
ViperineVampire chapter 2 . 12/19/2008
HAHAHAHHAHHA!that was so amusing!more drabbles please!
Shadow Kitsune67 chapter 2 . 8/29/2008
LOL! I love your one-shots. xD Hehe. Love this couple. ;3
Peyton Cummings chapter 2 . 7/19/2008
ok seriously i went with my friend when she got her nether region peirced and i couldn't feel my hands for a month. I don't know how kagome could get that peirced withough having to be increadably drunk but hey wutever floats her boat. update soon
kaliy-moon07 chapter 2 . 7/8/2008
omg i was laughing my freaking ass off when i read the part about inuyasha not being able to talk right, update soon plz
ILuvFLUFFYmarshmellows chapter 2 . 7/7/2008
very cute

:D
Cygos chapter 2 . 6/24/2008
Glad to see your writing again. Its been awhile. Was wondering if you could clarify in the first chap, did Kagome and Miroku move to the future side of things?
sasukegirl4 chapter 1 . 1/9/2008
cute,you should make it a series
Witty Sarcasm chapter 1 . 1/2/2008
I think a series of oneshots would be awesome! Good story! Hoping for more! :P
Purefire16 chapter 1 . 11/8/2007
I like!
24 | Page 1 2 Next »