Reviews for Ten Years to Date
sonamy4eva22 chapter 1 . 11/15/2009
Hahaha. So cute Natsume. He doesn't give direct answers but I guess Naru knew anyways. :)
303 Chocolate chapter 1 . 11/8/2009
It is wonderful. Just wonderful!

The story was so deep, so full of passion.

And the characters were very well captured.

the beggining striked me at once that it was going to be a very deep fic...

BUT WHEN I SAW THAT SENTENCE, I just smiled.

Really touching. One of the best one shots EVER made (for me anyway.)
Guest chapter 1 . 11/6/2009
That waz cute
7thtreasure chapter 1 . 11/3/2009
Damn, I'm happy for finding your works in the world of ...This was the cutest ever!I'm so happy! T-T
Shubhs chapter 1 . 10/22/2009
OMG!That is ALL I could say for 30 seconds after reading this story!It was CHO KYOT and CHWEET!XP XD XD XP XD XD **
shainingu etowa-ru chapter 1 . 10/13/2009
Ohmygoodness...TAHAT WAS SUCH A SWEET STORY!

Totally dig your writing style D ~Light-chan
asifyouknow chapter 1 . 10/9/2009
“Good… good… go with that,” Mikan said encouragingly. “I never thought of you as a geologist but that’s a good start…”

I’m going to work in an office near a Fluff Puff store.

one of the funniest thing i've ever read!
dreeming chapter 1 . 10/7/2009
wow... oh, i absolutely loved it! XD
MakesMeZingy chapter 1 . 9/19/2009
Haha! Beautiful! (:
Slytherwatt chapter 1 . 9/11/2009
Lovely story you have here. _

Grammar, dialogue, and plot were really great. Your story has a natural flow, and your style certainly hooks! Thumbs-up for your characterization as well! But I particularly liked how you were able to knit everything so well together in the end. I couldn't help but gush in delight when I learned what he wrote ~ Work near a fluff puff store, huh... What an essay. Haha. But that one sentence aleady speaks for itself when combined with Mikan's... I love it! _

Faved.
happy08 chapter 1 . 8/19/2009
ooh..

nice story..

umm but i cant really seem to get the point..

why would he work near a fluff puff store?heehee..

sorry..my mind's not working..heehee..

but all your stories are so great!

especially natsume nullified..

it really made me laugh..

well God bless.:D

and oh you are one great author!:D

*nice oneshots.:D
Nostalgic Lass chapter 1 . 8/12/2009
aw. so touching..

I think the reason Narumi was touched because Mikan's dream was to be able to eat Fluff Puff when she gets married and Natsume wants to work in a place near a Fluff Puff store, do you guys get it?
foxtrotelly chapter 1 . 7/25/2009
Very cute story. :') I'm guessing somebody who skipped to the end won't get the last sentence, HAHA! I favorited it, BTW, and I favorited you too! Yosh! xD
Lady Monroe chapter 1 . 7/10/2009
wow...

That was so...

sweet?...

funny?...

whatever it is...it was so...

whatever cant explain it...

I love the story...

so cute...
ribbons-paws chapter 1 . 7/1/2009
Aw... Cute! ;)
329 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »