Reviews for Misty Mermaid: Adventures
Guest chapter 1 . 1/16/2013
Write more!
Kat chapter 1 . 8/12/2008
I thought this was gonna be a good story! *pouts*

MAJOR letdown, peeples.
S chapter 1 . 3/2/2008
i think its a horsea
TeamChaotix chapter 1 . 8/7/2007
Hey! I'm liking this sotry so far! Continue on whenever you can!
gladdecease chapter 1 . 6/28/2007
Hey, you! Do you know how great it is to read a new story from you after all this time?

...ha, like I'm one to talk.

ANYway, I like the start. A doujin would have probably been perfect for this kind of story, but I know you can make it just as enjoyable as prose.

And OMG I wonder wat pokesmon it is?1lol

Hope to see another chapter soon!
Silverflare07 chapter 1 . 6/23/2007
I dunno if I like this one as much as I've liked your other stuff. It was still good, and I can't wait for chapter 2 but it wasn't, I dunno, in your normal writing style. It kinda seemed more like a children's book then what you usually write. It's not bad or anything, just not my favorite. But like I've said, I think it would make a better manga so fix that tiny attention span of yours and get to work lol!

And update soon. Don't make us wait another year lol.

And I won't ask what the creature is becuase you say it in the title to this adventure :p. I can't wait til Misty mermaid meets Ashy-boy. That'll be fun lol.
dbzgtfan2004 chapter 1 . 6/23/2007
This is a cute and sad story. Please continue. Ash and Misty forever.
Amber Myst chapter 1 . 6/22/2007
Wow, it's nice to see that you're back! Very intriguing start, I can't wait to read more. The pokemon is definitely a horsea. It was easy to tell from your descriptions and even without it, the title of the chapter is "Misty and Horsea, First Meeting!" Not rocket science, lol _. Anywho, update soon!
AshK1980 chapter 1 . 6/22/2007
Good start! I like it so far!

Sincerely,

TO/BB
ChibiBotan88 chapter 1 . 6/22/2007
Definitely different from your usual stories. I like it. It's entertaining and refreshing. Can't wait to see the "mysterious creature". xD
Raven the Ravenous chapter 1 . 6/22/2007
Your first story in over a year? It's true, I read some of your ficts, which were great by the way but I never got to review. Well, I COULD have but they would remain anonymous and I hadn't a good pen name until I became one.

You wrote the character like an Ariel character, hence the similarities. I always did like the Little Mermaid and when I saw Misty and put two and two together, Tajiri-san must have loved it too.

The plot line may be undetermined but that's because it's just a beginning. I suppose it my become clearer in the next chapter or the one after the next.

The details of the adventure was really a treat. I either have trouble detailing how the character looks in a certain scene or am just too lazy, really lol! I'm sure you're listed as a fav author on my account, if not, then I'll add you but I'm sure I have. Other than that, I hope you will continue the story.

What else... I guess that's it? Sorry, I can't really say anymore for now?