Reviews for LaSt fOreVeR
myukamusic chapter 6 . 7/19/2010
Make more chapters , its sad . The stroy is
NIVNIV chapter 6 . 7/14/2009
plz update soon love this story:))
kljjlkjlkj chapter 6 . 7/7/2007
wow this is REALLY cool
kljjlkjlkj chapter 5 . 7/7/2007
ha they're in the same tent hahahahahah
kljjlkjlkj chapter 4 . 7/7/2007
yay!

aww Sasuke poor Sasuke

Inos been courting sai again?

Sasukes probably mad at sai
kljjlkjlkj chapter 3 . 7/7/2007
aww this chapter rockwed!

You used better grammar too!

Ha you rock!
kljjlkjlkj chapter 2 . 7/7/2007
nice chappy!

aww she ignored him!
corky21492 chapter 6 . 7/7/2007
This is getting good. Update soon. _
pooh bear is mine chapter 6 . 7/7/2007
update. it's funny.
sugarmonkey778 chapter 6 . 7/6/2007
nice chapter i like it
pooh bear is mine chapter 5 . 6/29/2007
update. this is gonna be good.
sugarmonkey778 chapter 5 . 6/28/2007
pretty good happy summer to u too
corky21492 chapter 5 . 6/27/2007
Omg! You have to update soon!

this story is getting awsomer! _.
sugarmonkey778 chapter 4 . 6/26/2007
don't worry hi remember me? well i just wanted to say that i like wut u got so far, dont listen to those flamers that person doesn't even have a story up i sent them a message. have no fear im lookin out for u after al fan of mine i cant let my readers down in anyway
pooh bear is mine chapter 4 . 6/26/2007
update! it's funny. haha. love it. update soon.
20 | Page 1 2 Next »