Reviews for Alchemy's Child
love.friends.books chapter 5 . 8/17
Just finished reading - I love this so much! I'd love if you could finish it, but I don't know your life so I just want to say thank you for creating an awesome story & I really appreciate it!
HeroSeekerFrost chapter 5 . 7/9
Red and gold... I get the feeling Ed was supposed to immediately come to mind but instead all I could think was "Ironman... ironmannnnn!" Heh, heh, heh. Good story (shouldn't it be marked as a crossover though?).
Guest chapter 5 . 4/21
Yay!
wittyusernames chapter 5 . 3/6
D'aweehhh!~
Vanne-the-bookworm chapter 5 . 1/8
I don't know if you're reading this, but please update soon! I love your story; its unique, not a cliqué and awesome! I hope you decided to continue the story and great writing! I love your writing style! Good job! ;)
violetmusime chapter 5 . 7/21/2015
Your not gonna continue?! * sobs* now that I finally found a xover too interesting to not read... The story itself is a great idea ya know... Please rethink... * puppy eyes*
candychxn chapter 5 . 6/21/2015
DX ALCHEMY FOR THE PEOPLE DAY I AM CRYING
Also, why do you hate us?
ArcanePracti-cat chapter 5 . 5/26/2015
Ahhh! I loved the interlude. ...Ahh...
*siigh*
Awh, Roy. I kinda hope he might pop by later on perhaps actually. Just a bit. maybe. :P

Totally neat story! I hope you come back to it. It'd be cool to see Harry and the gang learn more fighting skills, and then maybe Ed and Al will join in the fight at the end of the year and perhaps Sirius won't die maybe please *cough* ahaha
Anyway
It's funny to see Al as a kid and people cooing over him; but he's internally 18, like, "...ACK nii-san help me-!" xD Maybe later it'll be funny because he'll have moments where people are like "...there's no way he did that, he's just 4... O.O" (Maybe he could do some alchemy one time that they're in a tough spot or something. xD)

Anyway! (again)

Great story. Hope you finish more of it some day. :)
ArcanePracti-cat chapter 4 . 5/26/2015
Ooohhh! :3
Cool.
I was hoping for some london-backstory and how he found the magical world and all.
Hey, this is really good! I hope you finish it some day. :)
ArcanePracti-cat chapter 3 . 5/26/2015
Hmmm... I wonder if a hommunculus dying counts to let you see thestrals? And if it's THINKING someone is dead, or if it has to ACTUALLY be a person... Like, when Maria Ross was fake-killed, would that have counted perhaps... xD (tho, wait, they weren't actually there for it. and if they were, they'd know it wasn't real. Hnnnn. I guess it wouldn't. xD)
Neattttt!
ArcanePracti-cat chapter 2 . 5/26/2015
Haha! Dumbledore is underestimating him, isn't he. ;D
Heh. But also, yeah... he really is 20, dumbles. :P
Neat!
Ren O'neil chapter 5 . 4/30/2015
Very well written, I would love to see Roy find out Ed and Al survived somehow and sets out to find them. Ed actually matured by not reacting to being called short and he actually displays thinking by not resorting to alchemy. Al is so cute. I would love to see Umbridge face off against Ed soon. Should be hilarious.
Mirikuto chapter 5 . 3/29/2015
Oh god... This was beautiful...
...
But please tell me you're not dead...?
...
*cries*
...
You must continue this story! You must! This is too good to be abandoned!
Lorenoide2000 chapter 5 . 3/15/2015
NOOO! You must continue!
Kitte-Wolf chapter 5 . 1/30/2015
Haha I'm a hypocrite, but I would love to see you finish this. I hate seeing good stories just left to gather dust... I'm sure life is busy, but... I really would love to see more.
559 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »