Reviews for I'm Sorry
Imzadi chapter 1 . 7/10/2007
I think Dawn meant EXACTLY what Buffy was thinking! I loved Xander's reaction. I can't believe Buffy didn't laugh first, too!
soulmates001 chapter 5 . 7/9/2007
punish puppetangelus punish puppetangelus lol would b so fun i love this fic
letterfromathief chapter 5 . 7/9/2007
Once again, this fic is hilarious and this chapter only goes on to prove it. Angelus is so adorable...I want a puppet just like him!
Animebuffbob chapter 4 . 7/8/2007
it would be amusing if he tried to change her. in the series i always thought given half the chance Angelus would change her cause he loved her in his own way. He may have wanted to kill her but a part of him still loved her otherwise it wouldn't have been so hard for him to kill her. you can especially see this when he says that she would be the one thing in this world he would miss.
aunqia chapter 4 . 7/8/2007
Oh God, this is hysterical. Awesome.
btvsfifi chapter 4 . 7/6/2007
lol! Thts' all i gotta say oh! and Fab!

michebabyblue chapter 4 . 7/6/2007
HE could torture her with episodes repeats of Smile Time, that would make anyone mad.
letterfromathief chapter 4 . 7/5/2007
AH! Sexual harassment by a puppet! lol. Nice chapter.
btvsfifi chapter 3 . 7/5/2007
oh cute and funny and lil' bit of suspense!

letterfromathief chapter 3 . 7/5/2007
Angelus in puppet form...oh-mi-god, the muppets better watch out, the scourge of europe's a-coming. This fic is hilarious, I think you should change the rating though. PG-13 would probably be better if you plan on including Angelus.
pinkyblue-ice chapter 3 . 7/5/2007
dun dun dun...i hope not.
BlackbAngeL chapter 3 . 7/5/2007
LOL! I completely love this, I was laughing and laughing... and I'm in a public place, so, people were looking at me weirdly... Really funny story, I can't wait for the next part!;)
soulmates001 chapter 3 . 7/4/2007
i love this fic its 1 of the funniest ive read in a while does angles come out and still want more plz lol
CrimStudent47 chapter 3 . 7/4/2007
wow, Awesome, Keep going! update soon please
redheadreader chapter 2 . 7/4/2007
OMG, u are the best!1 i was laughing my head off! plz write more cuz i need something funny to read, and theis is the BEST!

36 | « Prev Page 1 2 3 Next »