Reviews for Blind Monkey
cabrera1234 chapter 2 . 5/29
when the next update please continue
Daniel6 chapter 2 . 4/20
Is Ron gonna be blind for real? Or is he gonna be blind like a bat? Echo location. His MMP could play into that.
Bookfisher chapter 2 . 4/13
Good setup for a story , too bad it never went further
Fluffycobra chapter 2 . 1/30
Hey QC I really hope you are going to give us another chapter soon
XR chapter 1 . 6/17/2015
I hope you find the muse to pick this back up, the premise and start up are wonderful. The space and divide you've set is very believable between Ron and Kim's lives that seeing what he saw adds such angst to what happened next. I look forward to the day when you come back to this gem.
Guest chapter 2 . 6/13/2015
Hope you pick this back up.
Barleyguy chapter 2 . 4/26/2015
Damn I realized when I got to the end that there's inly 2 chapters...damn eh, and frigg it got interesting I don't know if you have any plans to resurrect an8 year old fic but here's hoping, so Rons final sight will be his girlfriend food knows how long making out with another guy while he works his ass to save her, shit that's gonna be heavy, and if you're not gonna finish it can I know who was the third in the love triangle, ohh wait was Jeff the third? Or another woman falls for Ron? Yeah just read the summarize thingy, who is the other woman? Shego? I'm gonna shut up before I keep rambling so. Keep updating eh.
Barleyguy chapter 1 . 4/26/2015
After reading your other fanfic Cupid has crappy aim and in the past reading Monkey master I decided to go through the rest and gave this a read, liking it so far and I haven't gotten to the good parts yet, only issue I have is that isnt Ron getting naco cheques still? That's it tho and maybe you'll explain it later on I'm not sure. Liking this anyhow and I'm not sure if this is done or will be finished at all but I'll still say it. Keep updating eh.
HDM chapter 2 . 4/26/2015
Please continue the story dude, it's amazing so far, just let it come to an end as well.
Joe Habana chapter 2 . 10/14/2014
This story has a great potential and i wuold love to see what could come out of it, even if you just post an update telling that you abandone it but tell us what was going to be the direction of the fic so we could imagine scenarios in our heads about possible conflicts and drama.

I just put you and your story in alert, it has been 7 years but we never know, i have seen fics that upated afetr 5 years of hiatus so i'll keep that hope for this Fanfic and your Cupid has a crappy aim Fanfic.

Hope you read this QC and updates us even if is only to declare it a deadfic/how it wuold have gone, i'l be happy with that
999 the 9th chapter 2 . 7/1/2014
You evil genius. Leaving such an exciting story with such cliffhanger. Join the side of good and stop leaving us in suspense. We have casual Friday and cookies on the side of good.
Dridius chapter 2 . 8/31/2013
I'm liking this story so far. Please update soon.
D chapter 2 . 7/5/2013
WHY DON'T YOU CONTINUE THIS! This story has great potential! PLEASE CONTINUE IT!
brindani chapter 2 . 11/17/2011
Wow, that was intense. Not sure how Ron is going to survive this, but likely will have to do with his monkey power. When he does, the repercussions of Kim's actions are going to be long and hard on him. Sad that we'll likely never see how it continues, but here's to hoping,

brindani
NARUTOfan876 chapter 2 . 9/28/2011
not poor Ron i wonder who the other beauty is that will go after Ron's heart by the summary of the story im guessing yori but thats just a guess hurry tell me by updating.
57 | Page 1 2 3 .. Last Next »