Reviews for The Night That Could Change It All
zanessalover925 chapter 3 . 1/27/2008
omg great! i cant wait for the next one!
xoEdwardLuverox chapter 3 . 1/5/2008
heyy cant waitt...can u get the next story upp please?
x-onlyzanessa chapter 3 . 8/7/2007
Cool!

Update!
MeganRachel09 chapter 3 . 7/29/2007
oh.. i wanna know what he says! LoL.. haha

update soon!
hcdl0220 chapter 3 . 7/22/2007
Haha, nice...Update soon!
fuckyeahroymustang chapter 2 . 7/21/2007
Hahaha nice.

Try making chatpers longer though, plleeaassee. :]
hcdl0220 chapter 2 . 7/21/2007
LOL, update soon.
Nolongeractive111 chapter 1 . 7/21/2007
Update soon!

luv it so far.