Reviews for Intoxicated
doesnt matter chapter 3 . 4/15/2014
amazing hilarious all of the words i can possibly name
qhrciskrpc chapter 3 . 11/2/2013
why. didn't you write the next chapter about how Alice comes in the next morning and wakes Bella by screaming "with my husband! Bella, how could you." anyone with a hangover would love to wake up like that.
Guest chapter 3 . 6/14/2013
I wanna see the hangover!
Guest chapter 2 . 6/14/2013
Bella drunk awesome!
Guest chapter 1 . 6/14/2013
You have to be 21 to drink here.
Guest chapter 1 . 6/14/2013
I approve!
FiOnAFiO chapter 1 . 4/14/2012
Edward is such a downer!
Isabelnecessaryonabicycle chapter 3 . 6/18/2011
BRING ON THE SUPREME HANGOVER! OH YEAH XD
Anonymous chapter 3 . 5/29/2011
I really enjoyed your writing style. It was short and sweet. :) I kind of think it would have also worked as a one-shot.
loopylou992 chapter 3 . 3/28/2011
awww bless! Cannot wait for the update... Poor Bella hangovers can be rough
loopylou992 chapter 2 . 3/28/2011
OMG I have not laughed so hard in ages! I know how she feels and boy will she have the hangover from hell when she wakes up, and then there is Eddyward to deal with. Cannot wait to read on!
heartbond chapter 3 . 8/16/2010
LOL hahaha having a driunk Bella was sooo funny thx and is your thingingk sbout it or going to please update soon
perksofbeingawallflowerx chapter 3 . 8/9/2010
VERY funny. &if anyone says it unrealistic - as in, the way Bella's acting - they're wrong, because i've known someone who was drunk and they, coincidently, were just like Bella. Sober and drunk. It was double-y funny reading it because I was reminded of my own experiences with people :) Good story.
GlamorousIndieRockAndRoll chapter 3 . 8/8/2010
haha poor jazzy! 'i happen to like this one i picked it out on my own' so funny! bella is hilarious update soon! xxx
becca chapter 3 . 7/9/2010
LOL i love jasper and i thought that was so cuuuute! awww... poor bella with the hangover and everything..
172 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »