Reviews for Lovers and Family
Demonic-Neko7-00 chapter 22 . 4/22
I have read the stories in 2 days starting with fire and ice, ending with the last chapter here. I am in serious need of an update please and thank you. I am in love with the whole story line!
hopelessfreakz chapter 22 . 7/19/2016
pls updateeeee T T
skyeza chapter 22 . 1/20/2016
Hey, please do not leave this writing and updating this awesome story. I truly like Percy here, everyone always makes him a stick in the mud. I love your version of him. I hope you complete this beautifully crafted world of HP. Please continue with updating this amazing story. I totally love this take on it all.
Lstcryptonian chapter 22 . 6/21/2014
I love your story. It flows smoothly like a good book but you stopped writing. You do know your "little" friends Plot Bunny, and Muse are going to get you. Also Eck I'm not sure how I feel about Percy with Voldey/Snape, but I think I like it. Keep up the good work
greieve chapter 22 . 7/22/2012
For real? How could you have possibly stopped there? I just found your fic Fire and Ice three days ago and I'm already this far in. You can't stop there! Please please please continue! I'll love you forever!
Dream Bound Nightmare chapter 22 . 11/25/2011
damn u, damn u to hell and back and may Voldemort torture u like only he can. How DARE you not update this story in so long... how long have u been working on this fic? nevermind i'm teliing u, u have 2 days to update and may i say u add a new uniform made of leather for the students of Hogwarts, sure to make Harry more crazy and put Draco in a leather skirt with... a leather dog collar and... well u fill it in lol

love this fic so far,

your faithful reader and soon to be stalker... and NOT in THAT way

cheers

Lucifer's Daughter
Dream Bound Nightmare chapter 10 . 11/25/2011
hehehe i love this chapter and sorry for not leaving a comment on your love and darkness i just wanted to jump ahead to this and i am so very glad i did. but this chapter is so funny i love taking bits and posting 'em on facebook to torment my friends who are anti slash hehehe i love your work keep on writing girl
AliLovesHPandMusic chapter 22 . 12/11/2010
Here's hoping you continue this one someday! :) Loved the trilogy as long as it went.
AliLovesHPandMusic chapter 21 . 12/11/2010
GO BLAISE! How cleverly formal of him.
AliLovesHPandMusic chapter 18 . 12/11/2010
Lol at what Ron adds.

And Harry's last words haha.

I love how Draco just didn't even care that he was completely naked.

Time to fight Voldy! *dodges Avada Kedavra*
AliLovesHPandMusic chapter 16 . 12/11/2010
Haha incest Percy? Really? :)
AliLovesHPandMusic chapter 15 . 12/11/2010
Five? Oh my gosh...Draco really has had such a horrible life. Which is obviously why he acts so cold sometimes (most of the time lol).
AliLovesHPandMusic chapter 14 . 12/11/2010
And the literary terms are alright!
AliLovesHPandMusic chapter 7 . 12/11/2010
I think trouble is my favorite term...but I hate what she's doing! Haha
AliLovesHPandMusic chapter 5 . 12/11/2010
Does Neil have the Dark Mark?
647 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »