Reviews for Overly Dramatic
RukiaDeathberry chapter 1 . 6/1/2011
It would be better if she'd kicked him at least once *wink*
chumelon chapter 1 . 1/3/2009
Aaw so cute! :D

Yay i love your stories!

I said that about 10 times now but i don't care! haha

-Claudia
ichirukifan13 chapter 1 . 12/2/2008
i like when ichigo said "and all the bastards i've met..." i loved this story, it was so cute!
Tech87655255258 chapter 1 . 7/8/2008
Excellent...

THX
greenpeppers chapter 1 . 5/5/2008
aww that was soo sweet of ichigo!i loved the vows great JOBB!
Selonianth chapter 1 . 1/2/2008
its good really good... would you mind reading my bleach fanfic? The Choice
Sashah Anna Oosta chapter 1 . 9/16/2007
OMG,:whips tears: That was so BEAUTIFUL! i loved it so much, and on the plus side it was also hilarious!

Loved It!

U Rock!
Inactive316 chapter 1 . 9/4/2007
Aw! They are too cute! _ So, I'm definitely not going to be able to write on my story for a good thirty minutes now. You wrote them being in love/married so well, that I can't write about them being oblivious now! lol _ I loved the part about the grandchildren. Heehee!
Strawberry-Ringo chapter 1 . 8/18/2007
aw its so cute
ectobiiologist chapter 1 . 8/9/2007
Heh, Ichigo is hard-headed. Lol! That was awsome!

YAY FLUFF!

:D
TheEndofTag chapter 1 . 8/3/2007
that was so sweet...you did a great job on protraying thier charcter...
MuffinOso chapter 1 . 8/3/2007
Cute! I loved it, Especially they're little speeches about each other And, the end ;) Lol awesome work!
Final Fight chapter 1 . 8/1/2007
Hmm... Well - I the one hand I thought that it was clever, cute, and pretty damn funny; on the other hand I thought that the vows were terrible (and not in a good way), and that his excuse was flimsy at best. So... I dunno... All around a pretty good fic.
Madame Hearts chapter 1 . 8/1/2007
very sweet endding