Reviews for Niichan's Baby Sister
hama431 chapter 6 . 8/22/2013
Update
betty69blue chapter 6 . 10/27/2011
Update! This is so cute!
PixieGirl94 chapter 6 . 3/5/2011
I loved it and can't wait for the next chapter.
InnerCookie chapter 6 . 2/25/2011
omg kawaiii :D
InnerCookie chapter 1 . 2/25/2011
yay I knew every charecter that you put in *proud*

lol, Wonder how Dark would treat Sakura XD Love that you had crossover
sasusakubelong4ever02 chapter 6 . 8/22/2010
Continue this story please please please please!
Craigifier chapter 3 . 11/16/2009
O.o Wow, I pity u! I would nver live through that! But I'm excused cuz i got asthma ;)
Craigifier chapter 4 . 11/16/2009
lol here in singapore, in 1st year highskul we went to military camp! Oh god! IT WAS TORTURE!
Craigifier chapter 5 . 11/16/2009
HAHAHA! Lol tat happened 2 u?
Craigifier chapter 6 . 11/14/2009
HEY! Update pls! This is the best young SasuSaku story I've read so far! Don't keep us hanging, UPDATE!
lulu halulu chapter 6 . 11/1/2009
Awesome story so far! Update soon please!
KennyFinnster chapter 6 . 9/11/2009
Aw that was cute but it kinda got confusing but i ended up figuring it out...you should update soon!
X3-teddybearismine-X3 chapter 6 . 8/22/2009
OMG ARENT U GOING TO MAKE THE NEXT ONE :D i LOVE it when ppl put in boys as sakura's brothers :D and in sasusaku form :D
CrAzY-SiLLy-Me chapter 5 . 8/16/2009
Can't stop laughing. seriously.

We should get more of these CAT torture Sasuke stories XD

Looking forward for more of these! XD
BellaPerea chapter 1 . 7/8/2009
Dark is so freaking awesome. DNAngel is awesome. Enough said. :D
162 | Page 1 2 3 4 .. Last Next »