Reviews for Typical Hallway Drama
stopthenrewind chapter 1 . 10/25/2008
Lol! xD

This was hilarious! Troy was WAY confused! Oh, Sharpay and her mood swings..xD love her!

Favorites! :)

-Jamey ;)
HeSaidSheSaidx chapter 1 . 7/30/2008
LOL Troy is soo whipped! haha this was funny, good job. :)
DreamForever03 chapter 1 . 11/10/2007
wow poor troy lol even i didn't understand sharpay lmao great one shot.
luv4zashley chapter 1 . 11/6/2007
LMAO, I can see Troy giving up. Sharpay was PMSing I suppose...
LucyLicious xx chapter 1 . 10/13/2007
haha this oneshot was really gd
IGottaFindYou chapter 1 . 9/21/2007
I think you honed in on MY behaviour for this story! Cuz I get exactly like this with one of my guy friends!
my untold fairy-tale chapter 1 . 9/10/2007
wow, cute, I think I can describe sharpay with one of her own quotes something about performers being tempermental. A very enjoyable read.
Stessa chapter 1 . 8/24/2007
Ah, that was cute. Good job.
xamyxjx chapter 1 . 8/24/2007
OMG lol i love it haha make more soon X X.X.X.X.X.X.X.X.X.X.X.X.X
fibi3 chapter 1 . 8/23/2007
hahahhaa

MAJOR mood swingg

lol.

very funy,

really enjoyed reading this!
RonWeasleyismiking chapter 1 . 8/23/2007
haha. that was pretty funny. I guess Sharpay was pmsing majorly!
christy xx chapter 1 . 8/23/2007
HAHAHAHAHAHAHA.

this is soo funny.

i love it!

xx

Christy
xkeiriax chapter 1 . 8/23/2007
lol, okay... I guess Sharpay was PMSing, lol.