Reviews for No more Sasuke, No more Icha Icha, No more Ramen!
Guest chapter 4 . 5/15
What the hell barney? Bahahahahaha! If i were sasuke i'm soooo gonna kill barney, resurrect it and then kill it again gahahahaha
Guest chapter 2 . 5/15
How the hell barney get in the naruto verse hahaha
xxcandylover23xx chapter 2 . 8/19/2013
...How did barney get into this story?!
xxcandylover23xx chapter 1 . 8/19/2013
AmatureAuthor chapter 2 . 3/7/2011
I have a completely new respect for sasuke. THANK YOU SASUKE!
nonnon chapter 13 . 12/21/2010
what bout next chappie?
OkamiNinja4 chapter 13 . 6/26/2010
ahh you have to dying to know what happened
light-prevails-darkness chapter 2 . 6/15/2010
ahahahahahaha... Barney jux popped out of nowhere dat was seriously D"CJ"D
XJane-chanX chapter 13 . 4/4/2010
omg starwars and naruto together i love it!

please update soon!
israelita chapter 13 . 2/22/2010
hehe, tinatamad akong mag log-in eh...


This made my day~

I feel so happy~

(Go away Darth Vader~)
CrazyGreyWolfGirl chapter 13 . 2/15/2010
haha! this fic is awesome! XDD oh the hilariousness! haha! i hope u can update soon! XDD i cant stop laughing! i told one of my friends bout this and they dont like this kind of always funny fics and they thought its was awesome! .~

lol. sadly though, for the sake of her rep she decided not to add it to her favs or nething. T-T i tried! lol! neway! woohoo go DARTH VADER AND ITACHI JUST CUZ HE WAS THERE AT THE END AN! XD

FallTiger chapter 13 . 2/2/2010
W.O.W...I never thought anyone could effectively combine Star Wars and ninja's, ever. Bravo I look forward to the next chapter :D
Kyo12591 chapter 13 . 2/2/2010
lol thats not right. Yeah Itachi! He's going to be in the story? Woohoo!

melodramatik chapter 13 . 2/1/2010
HILARIOUS! This story is so random and so great!
itachimeri1989 chapter 13 . 2/1/2010
i can't ewait to see who wins the bet..i hoipe sakura forward to teh enxt asap
199 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »