Reviews for Road Trip To No Where
CoLdBlAdE chapter 10 . 1/13/2008
dude, it has to be the brothel. But then again the possibilities with the mall...do both. Just do one first then chap 12 about the other. Man I could be lethal with this brain.

As for the chapter it was hilarious. Loved the shopping thing with lois and Clark. Laughed my butt cheeks off.
katie147 chapter 10 . 1/12/2008
okay... definitely weird but i like it. hehehhe they should go to the little towm with a brothel next i can so see that having humorous, sidesplitting consequences lol .!11

a little strange but

great job

can't wait 4 an update
StrGazr04 chapter 10 . 1/11/2008
this story is hilarious. mall of america? lmao. i love how you torture lana. can you tell i hate her? doesnt everybody tho? i mean seriously. thanks for the update!
Arin chapter 9 . 1/7/2008
Hey luv it plz update soon!
MASC chapter 9 . 1/7/2008
Whoa, I can't believe this one flew under the radar! FORGIVE ME! Anyways, have I told you how much I friggin' LOVE this story! This chapter had me laughing till I crapped my pants, I kid you not! ...Okay, I may be exaggerating a little. T_T I'm really looking forward to reading the next chapter. Jimmy with a knife! Brilliant.
CoLdBlAdE chapter 9 . 12/19/2007
I will always love this story! god dam hilarious. Loved the bit when Clark is just tired with all the 'being possessed' stuff.

Hurry up and update dude
HeroesBonesSNPB chapter 9 . 12/18/2007
funny! :D :P :) this is gonna be clois, right? :D :P awesome job! :P
shanshuprophecy chapter 9 . 12/17/2007
wow there that was a really good update but i can't believe you left me with that cliff hanger i wonder how clark started bleeding? can't wa:Dit to find out :D
shanshuprophecy chapter 8 . 12/13/2007
ahahahha that was like seriously the funniest fic i have ever read ever XD. well i would like to see a little more clois o and can' wait for when you shave off lana's hair ;D i can tell you realy don't like her:) Well me neither can you say boring?:I

well please updae soon every chapter had me laughing i really love it.
CoLdBlAdE chapter 8 . 12/8/2007
I will always love this story dude

hurry up and update, im starting to get anxious man developing a twitch and such. I'd give u a doctors note but you know.

I look forward to it.
Asharlee chapter 8 . 11/16/2007
I love you man!

Give me somemore clois and i'll be good!
MASC chapter 7 . 11/5/2007
This is too friggin' funny! Jimmy rolling with the piggies and such. XD Are you reading this, you television network HACKS! ...Sorry. Got a little carried away there.
MASC chapter 6 . 11/2/2007
Umm... WOW. I gotta tell ya. This story kicks so much ass, my sides hurt from laughing too much. Seriously, though. This needs to be an episode. It would take away so much tension from the show if things just lightened up once in a while. I mean is it so much to ask for at least one funny episode! Keep going with this 'cuz you're doing a hell of a job so far and I WILL be waiting for more. ;D
CoLdBlAdE chapter 5 . 10/29/2007
If i'm gonna b honest i loved it. Everything about it and every few seconds i cnt help but laugh.

Please update soon
Crystal chapter 5 . 10/23/2007
I swear to a nameless deity, if you don't stop posting unBeta'd chapters i'm going to cut your metaphorical genitalia off. AH! You know how this drives me crazy...

i'm am very unhappy with you jen jen
36 | « Prev Page 1 2 3 Next »