Reviews for Moyashi
Nella Moonblood Royalle chapter 6 . 1/22
Omg omg omg pls pls lls continue tis AWESOME masterpiece!
Its soooo awesome n icamt wait 2 see how d yullen wil develop XD
Its really rare (for me) 2 find fic tat has Kanda tat was d 1 who had fell head kver heels 4 Alle X)
Tis is quite something else, never would hav imagine it'll turn into them still being exorcists *applause*
Hope u wont gove up on tis AWESOME fic ganbatte nee
I'll be faithfully waiting n,n...
Silent Death Walker chapter 6 . 11/30/2014
I LOVE THIS CHAPTER SO MUCH!
ObliviousKitten chapter 1 . 9/22/2014
PLEASE CONTINUE I KNOW ITS BEEN YEARS SIENCE YOU WROTE THIS BUT I ENDED ON A CLIFF HANGER
Edlinal chapter 6 . 8/12/2014
Too rushed, but cute. Please continue! :D
Firediva0 chapter 6 . 4/17/2014
HOW CUTE!
LunarStar98 chapter 6 . 2/5/2014
XD please continue it's cute, funny, and HOT! Can't wait for the next chapter!
AliceXxX chapter 6 . 1/29/2014
WHAT? WHY ISN'T IT FINISHED?! I WAS SO HAPPY!
please chapter 6 . 1/26/2014
Do another strip tease session kay but this time with kanda
AllenWalkerKanda chapter 6 . 7/11/2013
I died a couple of times reading the story it was so funny LOL i think you should continue this and Tiedoll is hilarious even if he is horribly out of character.
3what5this chapter 6 . 6/6/2013
Please update this is an awesome story.
soundless-victory chapter 5 . 1/6/2013
lol this story is so freakin funny! Lavi makes me laugh with his randomness of doom! teehee please continue this story asap! i would die of boredom with out this story... yes my life sucks... teehee :P
soundless-victory chapter 4 . 1/2/2013
HAHAHA! I reread this chapter! it was soooooooooooo FUNNY! You know comedy! HA! i love it still
soundless-victory chapter 1 . 1/2/2013
you need to update this story! it is so interesting and funny, i miss reading it :'( make your fans and fellow canadian happy by posting another chapter. teehee
Wendelin Weird chapter 6 . 12/10/2012
Please please please come back to this story! I love your writing, this story is funny and have a creative plot that makes me just want to read more. I know this was updated nearly five years ago but if you are still writing (which you should be since you're marvellous) then I beg you to please update more chapters for this story as well as your other unfinished D. Gray-Man stories such as Novocaine Doesn't Really Stop the Pain and the Little Mermaid: D. Gray-Man style. Hope you are doing well.

Wendelin Weird _
soundless-victory chapter 6 . 9/27/2012
EEK! Continue, continue, continue! this story is sooooooo funny! Teildo and kanda crack me up!
170 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »