Reviews for Christmas Invasion?
TimeGhost823 chapter 1 . 6/14/2010
Lol, I love it.
Lizzie-Harrison chapter 1 . 4/20/2008
That's brill!
Crystal Shores chapter 1 . 1/22/2008
-dies laughing-

You know, after all of that; no-one had figured it out yet.

Loved it!
Kathryn Shadow chapter 1 . 12/1/2007
ROFL! Clever. Very, very clever.
Leah's Lovely chapter 1 . 11/2/2007
Hahahaha! Brilliant!
KateCarter chapter 1 . 10/2/2007
ROFL! That's hilarious!

Yeah, after two alien attacks two Christmases in a row, I'd head someplace else!
Rommie's Voice chapter 1 . 9/24/2007
Made me laugh, so I like it.
kristin chapter 1 . 9/24/2007
LOL! hahahaha i simply LOVED it!
cirana chapter 1 . 9/23/2007
gd fic
Gamine Madcap chapter 1 . 9/23/2007
hehehe...that was great. What a wonderful idea! Although, if Londoners are like Donna...anywho. Keep up the great work!
Reefgirl chapter 1 . 9/23/2007
This is brilliant, I loved it
Dead Composer chapter 1 . 9/22/2007
Ha ha, funny. Why don't the aliens ever attack Paris, or Moscow, or Sydney? Why is it always London?
Legolas0 chapter 1 . 9/22/2007
very cute!
montypython203 chapter 1 . 9/22/2007
LMAO so clever and funny!
this account will be dead soon chapter 1 . 9/22/2007
**Falls over laughing** Oh gods, that was good! _ Really though, you'd think that they'd learn to kinda avoid the place altogether... Try Asia, NOTHING happens there.
16 | Page 1 2 Next »