Reviews for Chaos in the Resident Evil World!
ShadowBrawler2000 chapter 3 . 4/24/2009
sorry for the barrage of reviews, but if i can be in thy story, i have short brown hair, Camoflage cargo jeans, fingerless gloves, binoculars, hat worn backwards saying Mercenaries 2, blue t-shirt and black leather jacket. he carries a 50 cal sniper, and a pair of M9 handguns and M9 bayonet as a combat knife. and if possible, he messes with the three UBCS mercs in a mall.
ShadowBrawler2000 chapter 2 . 4/21/2009
* gets on knees * Please, Add another chapter. i'm hooked. please. i'll give you a fishy stick and cookie if you do.

* gets up and takes out detonator* this message will self destruct in 1 * realizes that bomb is strapped to him* oh crap

0 * explosions, gore, kittens, terrorists, Trekkie fans, and anything else random goes flying.* * coughs* Please update. soon. * collapses to ground and RE your dead thing pops up*
ShadowBrawler2000 chapter 1 . 4/20/2009
I still like it very much. please update or Vader shall destroy you. still funny, wouldn't change a thing, and shall remain funny to me.

Shadowbrawler20
CrystalGlacier chapter 8 . 3/9/2009
Ach, nein. Stoopid FF did not alert me to this new chapter. Or maybe I was stoopid and forgot to put the story to my alert list.

Anyway: Hilarious. Images. Inside of head. Especially Saddler frosting a cake. Admittedly, though, getting infected by the plaga by eating cake and "jellybeans" sounds a lot better than just getting the stuff injected into your neck, doesn't it? Maybe his church would have had more followers that way.

But, oh! Who's the new recruit? Is it me? Isitisitisit?

Update soon, or I'll have Saddler throw cake at you!

-CG
SaberDelly chapter 8 . 2/21/2009
WHY HAVEN'T I REVIEWED THIS RREJORADDAMSFAMILYGFDGDAG.

THIS CHAPTER. IT WAS FUN AND IT WAS WEIRD. BUT THAT'S OK. BECAUSE IT WAS AWESOME. WHY DO I HAVE CAPS LOCK ON?

Bwaah, so sorry for being a non reviewer for a while. Life can be a bitch at times. But very glad to see you're still in the writing business! Also, your welcome for the inspiration. Now I need to get back to back to writing. Hang in there and knock us all dead with more chaos!
ShadowBrawler2000 chapter 8 . 1/26/2009
I. Gotta. Mess. With. CARLOS, NICKOLAI AND MIKHAIL!

but seriously, gotta mess with them. also, i bought a special 50. Caliber sniper rifle. just my way of saying " DUCK!"

(fires round into wall of a mall)
Breadaknee chapter 8 . 1/23/2009
OMG YOU UPDATED THIS!

F-I-N-A-L-L-Y!

I am very happy :)
vamp-haruka chapter 8 . 1/23/2009
Nice to see you back and in fighting form :3, another fantastic chapter that made me laugh i have to say. Good job i was on my PC or my mum would think i've lost my mind lol keep up the very good work :3
swack16 chapter 2 . 1/23/2009
Oh can I Join? I love your story
6Phantom6 chapter 5 . 1/22/2009
I read up to chapter four and I'm laughing my ass off! I am serious, I am laughing all over! It's too random to contain.

Once I get an ice pack, I shall keep reading.

I feel I should put sudgestions, but that's worse than hot pot pie in your mouth.
Hobohunter chapter 8 . 1/22/2009
Yay, you updated! :D It was a really good chapter too, I can't wait for the next one :)
CrystalGlacier chapter 7 . 4/13/2008
Complete... and utter... randomness! Awesome! Can I join in too?
nekoninja123 chapter 7 . 4/4/2008
Salazar should defiantly say "DIE YOU WORM!" that quote is famous in our house.

-is too tired to write an actual review-
tstske chapter 7 . 1/17/2008
Yay. Update! Now I have to update...Don't worry, I got the best idea today!

Love this story!
Ariel Rivka chapter 7 . 1/15/2008
Yeah, me and J are just glad you didn't give up. This story is really funny, it'd be so neat to meet the RE characters, the Salazar part was funny. Sorry if you think I leave too many reviews.
55 | Page 1 2 3 .. Last Next »