Reviews for Silver Lining
Saya-Kururugi chapter 6 . 6/11/2011
3333333
juno26 chapter 14 . 5/31/2011
he's the silver lining in her dark cloud... aww i love that...

nice story..!
eskeflowne chapter 15 . 5/28/2011
Okay, you seriously have magical powers or something because first, You got me to read a Dei/Saku fiction, a pairing which I don't even like! But this was so wonderfully well written, that I didn't mind the fact that I didn't support the couple, I was reading it because it was good and also like I previously mentioned...you have magical powers, obviously.

Second as to why you have the afformentioned powers, is that you got me to read this even though Kakashi died :O You are truly gifted...I love Kakashi.

I loved this fiction, I think Kisame is the coolest uncle ever and hes an awesome character, I also really loved that Hanabi was Sasukes wife, I too always paired them together when I thought of Sasuke returning, they seem to make a really good couple for some odd reason.

I also find that Deidara has three mouths to be extremely sexy and Sakura is a lucky bitch, period. Hah anyways, this was awesome. I didn't expect any less from you, so keep up the great work! Looking forward to more from you
Guest chapter 6 . 5/24/2011
Typo in Chapter 6 when Deidara is thinking about Sakura: " How was it that she had such an affect on him that no one else ever had?"

It's "effect," not "affect." Although the whole wording is kinda awkward in itself, so you might just wanna reword it. Like the "such an" and "no one else ever had" are kinda repetitive. Maybe just keep one or the other...
sakura-cherrytree chapter 15 . 5/17/2011
Tears! Beautiful story over all 10 out of 10 ! :D
another.creative.lover chapter 7 . 5/13/2011
ASDGHJKL;! :D I THINK THIS WAS THE BEST CHAPTER BY FAR! (coughs awkwardly) ... mostly because of the jaccuzzi sex. x_x Heh-heh. And the bathroom sex. JUST THE LEMONS IN GENERAL. x_x

Deidara's such a sexy beast. SAKURA, YOU'RE SO LUCKY! (flounders) What anyone wouldn't do to have a night with him and those TONGUE-HANDS. x_x

:) And so, a new intimate level occurs between them... so the question now is: what's going to happen to them after the mission? O_O
another.creative.lover chapter 6 . 5/1/2011
... I hate you, you wonderful writer. x_x This was definitely the climax... (coughs at the sexual innuendo and looks away, whistling) ... of the story I mean. _"

Their argument was REALLY intense. O_O Practically glued to the screen, you know? x_x

Yeah... anyways. You know, I was listening to this song when Sakura was having her break down, and RIGHT AT THE MOMENT OF THE INTENSE PART IN THE SONG, she broke down and sobbed. O_O And the lines in the song were, "And I can't understand why my heart is so broken rejecting your love..." And I was like, "WHHAAAT THE FISHCAKES?" x_x Yeah... that made me cry.

Loved the lemons. ;) Heh-heh... if that breaks any of the seriousness. x_x Especially when Deidara used his HANDS! MASTER OF SEX! x_x So hawt.

D: I hope Sakura's going to be okay...
another.creative.lover chapter 5 . 4/30/2011
BWAHAHA! x_x

And so... finally, the sexual tension between them breaks-and Sakura's finally makin' a move. Even though she's undeniably DRUNK. (sighs)

The scene at the beach was cute. :D I laughed and giggled like a frickin school-girl, you hear me? x_x

Loved how this began though... :) The art speech that Deidara gave about now being able to capture her beauty in a work of art was just breathtaking... x_x (blushes) UGH. SHE'S. SO. LUCKY. (is in denial of my own jealousy) XD

(sighs) Sakura would have TOTALLY jumped Deidara if she hadn't been with Itachi... but hey-rule of Nature is that Uchihas ALWAYS get the goods first. XD (gets stabbed by Deidara's kunai) x_x
another.creative.lover chapter 4 . 4/30/2011
(swoons) THAT WAS SO HAWT, OMIGOD! :D I love Deidara's male possessiveness. TT_TT It brings tears to my eyes.

My favorite line: "That's a dumb question, yeah. Who doesn't like ice-cream?" XD DEIDARA IS LOOOOOVE! :D

x_x Omigod... Okay, it's official... SAKURA AND DEIDARA'S CLONES ARE SEXY BEASTS, CHYEAH! XD

(smirks and waggles eyebrows) Sakura couldn't help but stare at Deidara's chiseled man-chest. x_x If I were her, I wouldn't be able to help it either... (sighs)

And so, the mystery of the supposed nailpolish is OVER! :D (cheers)
another.creative.lover chapter 3 . 4/30/2011
(laughs) Okay, I have to say this because this was the most randomest thought I have EVER had. When Deidara and Sakura were on his clay bird and they were flying, it made me think about that one Disney movie Aladdin and the magic carpet ride. And then I burst into song, singing "A WHOLE NEW WORLD." XD It was funny. Oh, and when Deidara said, "I won't let you fall," I immediately thought of Chris Brown. And I burst into song with that, too. x_x (makes awkward face)

:D And now, signals the beginning of their mission! (cheers) I'm curious as to why that freak didn't go himself... and why he's using so much money to embellish their stay and stuff. And why this is all so intricately planned out... (flounders under mind-screw-up)

D'awww... SAKURA'S GETTIN' FLUSTERED! (watches as she squirms under Deidara's hand) ;D Hm... speaking of which. This is rated M, right? So that means there's going to be SEX! :D Deidara sex is so hawt... especially with his extra tongues on his hands. ;)
another.creative.lover chapter 2 . 4/30/2011
(cries) I've always loved Deidara, ever since I read your Perception. TT_TT WAHHHHHHHHHHHHHH! (huggles a plushie) You're such a talented writer. Description, figurative language, character development-everything is definitely not wasted on you. :)

You know, this reunion was a little tragic in a way. At least I thought so... Bittersweet would be a better word, considering the circumstances.

Yay! :) Saku's gone to sleep. (kisses her forehead) "Sweet dreams, love!" -

Love this story. Did I add this to my favorites yet? XD
another.creative.lover chapter 1 . 4/27/2011
;~; Sadface is sad... All the deaths have killed me inside. x_x MY POOR SAKURA-CHAN! D': (cries) I think Naruto and Sasuke's deaths were the most ironic. All of them were, actually... Sai's, Naruto's, Sasuke's... everyone's.

I hate how all of those chauvinist pigs are such SCUM. Ugh. (KICKS THEM BETWEEN THE LEGS) "THAT'S RIGHT, YOU BASTARDS!"

:D Deidara has saved her! HE SAVED HIS PARTNER! (cheers) CAN'T WAIT TO SEE WHAT HE'S DONE TO THOSE LEERY-FACED SUCKERS! Bwhahaha!

Love this. :D You're such a wonderful writer. I'M SAD THAT I DIDN'T START THIS SOONER!
marce.15-94 chapter 13 . 4/19/2011
Well first off I gotta say I never leave reviews, like.. ever; but I just loved this story so damn much, I also read perception and I gotta say I'm glad you gave deisaku a chance, you're absolutely an incredible writer.

Beautiful story, I love how you portrayed Deidara and Sakura's personalities so well, especialy Deidara who displayed a romantic and protective side of him without being OOC.

I fell in love with the story and I got hooked from the first chapter, it was so addictive!

The last few chapters made me go ''awww!'' like a hundred times, really cute seeing dei so worked up and anxious when sakura wasn't talking to him, and the beach scene near the end was so incredible cute!

The epilogue was perfect btw!

I've also gotta say you're amazing at writing smut scenes, you made my perverted side happy xD

Overall mind-blowing amazing, and I will read other works of yours. :)
Luna209 chapter 15 . 4/4/2011
God... I LOVE this story! It was so sad when she was visiting all her boys at the end. It was sad but happy, you know? Well anyways great story and ending :)

~Luna~
babythor chapter 6 . 3/19/2011
The way you wrote that fight was so intense, raw, and *real.* It didn't read like a plot device. It read like life.
1,496 | « Prev Page 1 .. 8 9 10 11 12 13 14 21 .. Last Next »