Reviews for Deathnote one shots
Darkfire359 chapter 8 . 4/23/2011
Bwahahaha! Light is brilliant here, but so are youfor thinking of this!
Mello-The-Melon chapter 8 . 9/10/2008
LMAO

WELL DONE DESU
KyuuketsukixChan chapter 8 . 9/9/2008
Ahahaha! This was awesome! XD
goneforeverunusedaccount chapter 8 . 9/8/2008
XD my little translator...gay cupid...what about Mario? Surely he's not gay? Keep up the good work!
kasai tenshi chapter 8 . 9/8/2008
amazingly funny XD *chokes on words* [how can i choke on my words when i actually type down..? well, this and raito's underwear color should remain a mystery XD]
Kiryami chapter 8 . 9/8/2008
Lol, stupid Raito, always confusing people...

That was great. X3
moongoat chapter 5 . 8/23/2008
This is brilliant! x3

Idk why,

But it seems to me that one shots are always the best.

xx
Bre Henson chapter 4 . 8/19/2008
Hahaha! Awesome! *high fives*
Kiryami chapter 7 . 8/6/2008
YAY XD
Kiryami chapter 4 . 8/6/2008
Beautiful.

You have inspired me so, Tyger-sama. -bows-
Kiryami chapter 3 . 8/6/2008
Lol cute -cue "suspicious'-
Kiryami chapter 1 . 8/6/2008
XD

Brilliant.
Siyui No Akatsuki chapter 7 . 8/5/2008
That- HAHAHA- is hilarious! I-can't-stop- laughing! Plase update soon!
kasai tenshi chapter 7 . 8/5/2008
now that was a good one XD ; omk, does he also have white hair like near? O_o *goes on killing rampage*
NearTheEnd chapter 5 . 5/31/2008
YAY! Mello finally came out of the closet! That was way too funny...and of course the need for towels, band-aids, a brokan mirror and a plumber truck are in no way related to Mello fixing the sink! Update soon! I suddenly have a strange wanting to dye someone's hair pink, cut it into a mullet, and give them a tattoo and play some chess. I wonder why...
22 | Page 1 2 Next »