Reviews for Blue Romance
Guest chapter 13 . 2/20
Please continue! And where is Itachi?
Guest chapter 7 . 2/18
aww tayuya likes saku! , Its really cute how everyone seems to like her. like a younger sister. Update!
Kiko12350 chapter 1 . 1/3
I feel sorry for Sakura!
maiko.crane chapter 13 . 12/30/2013
can't wait for the next chapter 3 btw, my very first review :D
Guest chapter 3 . 12/1/2013
All I want is ItaSaku... They're probably not going to be together... WHY DO I SHIP CRACKSHIPS?! *sobs hysterically*
Guest chapter 6 . 10/9/2013
YEAH! Take that Uchiha! She stuck it to the mahn! WOO! xD
Guest chapter 5 . 10/9/2013
I VOTE FOR DEIDARA! Seems to suit her ! Don't care for Sasuke or Itachi, as they get way to much attention as it is *Rolls eyes*. But still! Love the scenes. They're amazing! :DDDD
Guest chapter 4 . 10/9/2013
No! Surprisingly I'd rather have her with Deidara and Sasori this time around :/. I guess I just don't like those Charming playboy types? MEH.
Guest chapter 1 . 10/9/2013
NO SAKURA! USE YOUR FIST! It usually solves problems :o! LOVE THIS SO MUCH! *Squealing like a fangirl, cause I accept that fact!*
Guest chapter 13 . 9/20/2013
aloha!
i'm not from freaking Hawaii but i just love the word HAWAII
Anyways I love Kohoko i understand what your trying to do but what i don't get is why she didn't continue her conversation about sasuke with sakura after orochimaru left and why sakura just cant getover that stutter of hers it's worse than Hinata's!
It seems to me that they have somehow swapped characters
anyways 3 the story update more faster K?
PAWZ2000
Uncertain Shifter chapter 7 . 8/18/2013
I this is the first time I have read a story where Orochimaru,of all people,was well not totally evil!
I kinda like it.
Ruyune chapter 13 . 6/20/2013
K, read this very carefully.
GURL I'SE NEEDZ YOUZ TUH UPDATE THIS AMAZING STORY, k? 3
Guest chapter 13 . 6/10/2013
please type the next chapter soon
lavinia29andreea chapter 13 . 6/10/2013
i love your story great job and thanks for making it
florababy101 chapter 13 . 5/26/2013
OMG! please update! I love the story plot so much! I've read the story multiple times. please update!
638 | Page 1 2 3 4 11 .. Last Next »