Reviews for Then Again
Mademoiselle Anime Amour chapter 1 . 1/28/2010
Thanks for the High School Musical bashing-I hate that movie! XD Well, it turns out you were right about Axel's Somebody name being Lea. As for this story, I enjoyed it. My favorite part was when Roxas was thinking the world would end just because Larxene smiled at Axel. Larxel is one of my fave pairings as well, so I enjoyed this charming fic. And the end-oh, the end, so hilarious-I bet poor Roxas was both confused and traumatized out of his mind. XD Great job on this.
ADD Kyuubi Naruto chapter 1 . 7/12/2008
It was good...though Larxene's name was actually Elena, from FF7 and Axel was actually really modeled after Reno. And yeah, almost all the XI members were modeled after FF characters apparently.
Minuit Chanson17 chapter 1 . 11/30/2007
this was really nice, talking about axel and larxene's past when they were a way, somewhat sad, but the ending had a light tone to it :) i actually had the same idea of making larxene's past too, but yours is much better

haha, poor roxas, he makes me laugh XD
FredandGeorgetwinsoftheC.O.C.A chapter 1 . 10/19/2007
You scare me. Badly. We have an essay due on 1984 this week; I nearly ran from the room screaming when I saw that. Besides all the freakish allusions (which I sadly got all of them...) I loved it. The actual Larxel was so cute! I love that pair so much. But you should never have left it to the imagination what Roxas saw...I've read too much M stuff for that to be safe.
Firebloom chapter 1 . 10/18/2007
Britney Spears makes a comeback. LOL That made me roll! But you made a really good one-shot. I liked it!
Nightshroud chapter 1 . 10/18/2007
I read 1984, I know what 0 Kelvin is, and I totally agree with you about High School Musical! Haha I have no wish to see it either. Anywho, I really like your oneshot. I think it was nicely done. I just love a good Larxel.
210R chapter 1 . 10/18/2007
Wow, this is amazing.

I love how there is almost no grammar mistakes. The OOCness is what makes it great. You should write more Larxel, you're good at it.
MixItUp chapter 1 . 10/18/2007
Roxas almost faints. The world falls off its axis. The sun explodes. A point in the universe reaches 0 Kelvin. Britney Spears makes a comeback.

*does a dance* Your Larxel rocked even more than your Kaioras! Yay for the dedication! (Yay for blaming me, jk). That was awesome! THANK YOU! (And after all, they are kinda canon, I mean have you seen how much it's hinted in Re: CoM? Course I was already a hopeless Larxel shipper by then...) THANKS AGAIN!