Reviews for Trick or Treat Wishes
10th Squad 3rd Seat chapter 5 . 3/14/2012
Vida and Chip?Poor Andros...

So they have Power Ranger action
10th Squad 3rd Seat chapter 4 . 3/14/2012
Damn,Adan is the Frog...Andros!XD

Tommy and Hayley eh?Plus Adam and Kira.

Poor Bridge...
10th Squad 3rd Seat chapter 3 . 3/14/2012
Cam's eyes narrowed, "You stay away from my boyfriend."

Yay!

I'm Batman!" Chip announced, "And Vida's Batgirl! How cool is that?"

Damn thats funny...
10th Squad 3rd Seat chapter 2 . 3/14/2012
Kim is so cute!

"I'm not taking a nap," Ethan sobbed, "I don't want to be around either one of them and…and there are two more reds in there and they'll just start fighting too. I'm tried of being fought over."

Poor he is insulting more than 10 Red Rangers...
10th Squad 3rd Seat chapter 1 . 3/14/2012
Dustin is so cute!And Blake like Tori the best.C:
Chylea3784 chapter 5 . 5/13/2010
OMG - I nearly drowned in the cuteness, but it was awesome!
Mwhahahaha18 chapter 5 . 5/11/2010
Oh I defiantly liked this update and now I can't wait to read more of it!
Mwhahahaha18 chapter 4 . 12/16/2009
This is definatly a story that I'm liking. I really hope you come back to this...I can't wait to read more!
Chylea3784 chapter 4 . 9/26/2008
Fantastic chapter! Update soon!
davidkenneth chapter 4 . 9/25/2008
This story is awesome!
moonlite-n-roses chapter 4 . 9/25/2008
Excellent chapter... I loved it! Poor Kira and poor Andros when Kim and Maddie get done with him. LMAO Kira and Adam... yay! :D

One thing... at the end of the fic... when Adam is threatening Halfrek, it says Hayley started to pout... I think you meant Halfrek started to pout.
Lauren chapter 3 . 7/9/2008
I enjoy this story immensely(very much)!It has proven so far to be MORPHINOMINAL!I can't wait to read more!
Bluephoenix17 chapter 3 . 12/20/2007
OMG! I love your story so much! I can't wait to read more!
moonlite-n-roses chapter 3 . 12/7/2007
Another great chapter... I love The Princess Bride! LOL Yay for the Bridge babble talk! LMAO Halfrek is funny... and poor Tori having to deal with watching her. LOL Chip was so adorable at the end. :)
moonlite-n-roses chapter 2 . 12/7/2007
Playing catch up now. I really did love this chap... Dustin with Bridge and Ethan crying over Rocky and Conner fighting over them, hilarious. "I hate reds!" that was great!
25 | Page 1 2 Next »