Reviews for Anything for You
Despara chapter 1 . 12/25/2007
_ Nose bleed...xD I love the refrence to Pirates of the Carribean. xD Made me giggle, with blood flowing from my nose. Would be quite the sight, am I right? xD
Ender-kb chapter 1 . 12/24/2007
OMG! I love this so much. I laughed throughout the whole role-play. That was so hilarious and realistic at the same time. Awesome job!
Guest chapter 1 . 12/19/2007
Sexy, playful, cute, and down right funny! Pirates ye be warned of the best pirate role play known to ninja kind!

"But where's all the rum gone?" - Perfect and simply priceless!
moonwitch chapter 1 . 11/28/2007
lordy that was come i can never find a guy who would have that great of a fantasy imagination LOL

Really great story and a nice plot idea very refreshing
calico.snails chapter 1 . 11/26/2007
Pirates of the Caribbean! Haha, you did marvels for the SasuHina err - HinaSasu pairing. ;D Love the humor and intricate plot play here.

-Kristine X3-
babymarie chapter 1 . 11/17/2007
As OOC as it may be, I AM LOVING THIS.

More, more, more!
Victoria Secret chapter 1 . 11/10/2007
That was really hot! 3 SASUHINA FOREVA!
Piisa chapter 1 . 11/9/2007
Woah!this was a super cool sasuhina ffic!way yo go champ! XD
Nata-chan chapter 1 . 11/4/2007
*Sigh* that was just... awsome! I really felt like being there.. *giggle*.. great idea with the Pirate-theme!
muddledthoughts chapter 1 . 11/3/2007
OMFG LMAO! That was frickin HILARIOUS! That ending, I never would have taken Sasuke as a one-minute man. ROTFL! That was great!
demon scream chapter 1 . 11/2/2007
Nosebleed! This was so very hot. I loved the whole role playing thing. So going in my favs.
Dinero chapter 1 . 10/31/2007
I absolutely Love the dialogue in this story! I've always liked SasukeHinata, but this was awesome. Pirate.. It's too good. Sasuke just couldn't help himself lmao. His nervousness is so cute! Pirate Hinata. This is definitely a favorite.
Himawari Mayumi chapter 1 . 10/31/2007
Nya! XD omg XD omg that's so cute XD kyawaii XD i like it alot ne XD hahaha XD

Thanks for writing ne XD
xoLovelyEyesox chapter 1 . 10/30/2007
hahaha loved ur fic. haha totally awesome, especially the where's all the rum gone.

~ash
reeroy chapter 1 . 10/29/2007
Now that was classic.

Brilliant piece here. I'll give you tons of chocolate chip cookies if you write another!

*with more bondage...and Naruto...Sasuke and Hinata taking advantage of a tied up Naruto!*
75 | « Prev Page 1 .. 2 3 4 5 Next »