Reviews for Wicked Lovely
person chapter 1 . 5/29/2011
lol ino is awesome in this
StarsAndSparks44 chapter 1 . 12/9/2009
haha, this is great! And it had a nice, original twist that's actually believable, even if i never would have thought it. Good job!
NIVNIV chapter 1 . 8/5/2009
this was such a kick-ass story... GO INO! hahaha! that's what you get Sasuke XD
kiwi4me chapter 1 . 10/23/2008
wow! you did good!

i love INo too!

she is awesome!
LexLogikk chapter 1 . 6/29/2008
Piles and piles of kudos! I luffled this almighty epic pwning oneshot!
Tonnocal chapter 1 . 12/29/2007
wicked...

you know, sasuke had two goals...

what about a sequel? This is really an interesting take on hell hath no fury...

hmm...what would it take for Sakura to snap do you think?

nice work
littlemisssweetheart chapter 1 . 11/11/2007
lol awsome woot i love ino
HanayakaXy chapter 1 . 11/4/2007
love it!
Yoruichi 'Ino chapter 1 . 11/2/2007
omg! sweet, lovely..wow!

sasuke is such a looser hahah

but that's what he gets for leving the best girl of Naruto!

keep it up!
Coco-Minu chapter 1 . 11/2/2007
Freaking awesome. I love the idea of badass Ino...maybe it's just me, but it makes her even more cool than she already is. Itachi died for her just like that though...it seemed a little OOC for him. But Sasuke was good, kept well in character. Nice job.
lost in details chapter 1 . 11/2/2007
This story was so damn awesome! I love Ino! Konan and Ino are my favorite characters out of the whole show/manga! _ I love the way you wrote about how Ino got her revenge...heh...I can so see this happening...XD

-Minelle
Guest chapter 1 . 11/2/2007
that was a really interesting story. Good job!
joyrid3 chapter 1 . 11/2/2007
The day that Itachi gets swooped off his feet by a pretty face and some cleavage, I swear I'll stop watching Naruto XD And the day Ino gets to kill Itachi that easy must be the day hell freezes over...The idea is nice, it has been used before, but it's still a good one. BUT...how blindingly OOC can you get? . . .