Reviews for Radio GaGa
Lilwazzabug chapter 5 . 3/31/2008
Hahahaha!-facepalm, shakes head- Wow, that was naughty and so bad in the most fun way:D
Ghostwriter chapter 5 . 3/22/2008
Great job. I liked the "Lil Red Riding Hood" chap best. Great job. Catch ya on the flip side.
beautiful dreamere chapter 5 . 3/22/2008
hey if ur going hell for this i'm going too for loving it! lol n_n
SamDeanLover28 chapter 5 . 3/22/2008
LMAO! that's so ...genius! but i loved it!
FireZombie chapter 5 . 3/21/2008
This one was by far the best. To be fair, it's the only song so far that I can stand to listen to, but still awesome. (Not a big fan of most American music and yes, I am American, but that's not the point.) I laughed the entire time reading it. Awesome job!
mssammydean chapter 4 . 11/16/2007
LOL! THat was soo funny...especially the matchbox 20 one! He needs more ammo..lol :D
RavensAngst chapter 4 . 11/15/2007
HAHAHAHAHA!

Made a Taco Bell Run.

That girl has big ones.

I think I hurt my thumb.

I think Sam just let one.

I ate a cinnamon bun.

NICE!

(still laughing heartily btw)

You're pretty good at this!

Sam's song next maybe?

Later!

Rae
storyaddict69 chapter 4 . 11/14/2007
LOL that is hilarious...i think Jensen and Jared would get a kick out of it...;)
RavensAngst chapter 2 . 11/8/2007
Dude, hilarious!

I guess I must watch or you shall hunt me down...

Oh no!

Ah...

(heehee)

More please?
beautiful dreamere chapter 1 . 11/5/2007
omg haha! i love it! n_n
Cookie6 chapter 1 . 11/5/2007
good grief girl, your creativity knows no bounds! I couldn't help myself - I downloaded the song and sang your lyrics at the top of my voice!

too funny, love the Winchester spin to a great song - you know we'll never hear that song any other way again!

I'm with Rae, MORE CRACK!
RavensAngst chapter 1 . 11/4/2007
Oh my gosh! That is so hilarious!

I applaud you.

That was just way too entertaining.

Please...need more crack! Gimmie.

(heehee)

Rae