Reviews for Ten Terrible Days According To Sam
SuperPenguinLovesHerEdog chapter 1 . 3/12/2012
roflmao. Thanks for that!~
Wait.I.KNOW.YOU chapter 1 . 3/12/2012
This is really funny! Please make another one! Please!
budgiesrule chapter 1 . 2/13/2012
LOL! I laughed so hard! (Except for day seven *cough*) i an glad you made this
Waiting To Be Broken chapter 1 . 8/2/2011
That's my third time reading this and every single time I laugh my ass off! I simply can't believe I haven't even put this in favourite! Just a question, tho.

"On the ninth day Sam became a Greek God, Apollo.

And Sam became a goat."

The first Sam is actually Dean right? :D

And damn(hey, I'm tall enough to curse not like come people *cough* little-Dean *cough*) I wanted to know more about that evil eyeliner xD
Faire101 chapter 1 . 9/6/2010
Me days 1-6: Awesome, funny. Cool.

Me after i read day 7: Gag. Gag. Wtf! I just puked in my sisters school bag. Oh well..

Me reluctantly reading on: This is awsome, creepy but awsome. i shall favorite! Even though Day seven is laughing at me from the corner of the room. im soo gonna have nightmares.
WiseDraco chapter 1 . 3/3/2008
Very odd...but amusing to no end. I rather enjoyed it...good job!

WiseD
Oceanfeather chapter 1 . 2/16/2008
It contains some very clever and surreal ideas, though only described very briefly, it's still a fun read :)
tellie chapter 1 . 2/13/2008
Very good job :D This is funny in so many ways, including some fanfic "criticism"... Though I don't know if you meant it that way (I quess you did), but still, wow :D
exitlight chapter 1 . 11/11/2007
Nice job.